størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2009

LMM

hej, har lige været til scanning og fik vuderet hvor stor min søn ca vil være når han bliver født, omkring 4 kg hvilen størrelse bruger han så ca i tøj?? så jeg kan få købt noget tøj, er bange for at det bliver for lille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Henri84

56 ville jeg købe, måske en lille smule i 50 også Elias var 3960 g og 56 cm, han brugte 56 de første par mdr

Anmeld

9. december 2009

LMM

Henri84 skriver:

56 ville jeg købe, måske en lille smule i 50 også Elias var 3960 g og 56 cm, han brugte 56 de første par mdr

oki tak vi kunne se på scanningen at han ville være en buttet dreng..

Anmeld

9. december 2009

RumlesMor

Størrelser til baby er beregnet på barnets længde, og ikke drøjde. Babytøj er løstsiddende, så du skal ikke være så nervøs i forhold til en buttet baby...

Jeg ville kun købe str. 56 og opefter...køb dog ikke for meget af det fra start...du kan jo altid købe mere når han er ude, men str. 62 får du typisk brug for lidt mere - så der kan du godt gå i gang.

Erfaringer fra en tidl. ansat i baby-tøj, og med eget barn 

Anmeld

9. december 2009

hc=k

Min veninde fik en pige på 4300g og det ville i sig selv være fint i en størrelse 56, meeeeen hun var så lige 56 lang og derfor måtte hun i en 62. Det er jo svart at vide hva størrelse de skal bruge for man ved jo ikke hvor lange de er.. Kristopher var 51 lan og vejede 3080 g og han passede en 44-50 den første måned tror jeg og jeg havde KUN 56 med på hospitalet så det gik ikke rigtig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.