(februar) ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Diana...

Hej Piger.

Hvor meget bruger i baby.dk? Jeg synes ALDRIG man ser nogen af de "gamle" bruger her inde mere? Jeg er ikke særlig meget på mere jeg synes her er lidt kedeligt?

Og så lagde jeg lige mærke til at vores lille mødregruppe faktisk os er rigtig stille efterhånden.

Er det bare mig der ikke rigtig gider siden mere eller? Men jeg synes det er mega øv at vores skønne mødregruppe at der ikke snakkes så meget i den mere.

Håber i alle har det dejligt og nyder julen

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

hc=k

Jeg bruger baby hver dag.. Jeg er lige flyttet og kender ikke nogle heroppe så derfor er det bare rigtig fedt at jeg kan komme herind og snakke med nogle.

Jeg bruger ikke gruppen så meget, men det er nok mest fordi den er så stille, tilgengæld så bruger jeg debatten rigtig meget og skriver om alt mellem himmel og jord.

Jeg synes også det er rigtig ærgeligt at der ikke er flere der bruger gruppen mere, men sådan er det måske ??

knus fra Henni og Kristopher (Henni har fødselsdag hehe)

Anmeld

9. december 2009

Mca<3

Jeg er heller ikke på så meget mere   Syntes også forsiden er blevet kedelig med alle de nye ...  Jeg er herinde dagligt og lige tjekke ,, Syntes ikke jeg har så meget tid som før .. Alex kræver mere min tilstedeværelse nu hi hi  Men jo Baby dk er ikke som det har været ...

Anmeld

9. december 2009

MoarViborg

Åhh.. jeg er desværre heller ikke så flittig til at skrive som tidligere! Også her synes jeg at Maya kræver mere og mere af min opmærksomhed, og så har jeg ellers forrygende mange jern i ilden i hverdagenen!

Men synes nu stadig siden er skøn, og følger da også lidt med på sidelinjen!

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

Der er alt for stille... Måske den er lige så stille er ved at gå i opløsning...

Anmeld

9. december 2009

Diana...

MoarJ skriver:

Der er alt for stille... Måske den er lige så stille er ved at gå i opløsning...

Det tror jeg nu ikke. der jo kommet en MASSE nye til som er rigtigw glad for siden.

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Det tror jeg nu ikke. der jo kommet en MASSE nye til som er rigtigw glad for siden.

Jeg mente nu mødregruppen her... At vi efterhånden har fundet ud af hvem kan bedst med og hvad vi har behov for...

Anmeld

9. december 2009

Muffinmus

tja, er her hver dag, men når det er andet barn er mine behov lidt anderledes..skal ikke frrem med alle mulige spørgsmål hele tiden jo

Så er her da hele tiden, men bidrager ikke så meget. Er nok mest inde i Juli07, der klinger vi alle sammen bedre med har kendt hinanden i snart 3 år jo.

Anmeld

9. december 2009

Moar'en

Jeg er her også hverdag, nyder at snakke specielt med jer herinde, men synes nu også det er stille. Skriver nok heller ikke selv nok.

Jeg er den eneste i min vennekreds der har barn, så de gider logigsk nok ikke høre ret meget på alt det her børne halløj.

Men nu er jeg her, i hvert fald lidt, for jeg bager banankage, mums

Anmeld

10. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er stort set herinde hver dag. Jeg synes også, at mødregruppen er blevet stille og det er lidt trist. Jeg håber da ikke, at den går i opløsning - det ville da være rigtig ærgeligt.

Så tøser selvom vi ikke har så mange spørgsmål om børnene - skal vi huske lige, at smide en besked i ny og næ, og billeder er jo altid dejlige at kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.