Igroups gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Annette

Er den totalt ophørt??

Der var i hvert fald ikke noget derinde da jeg lige var på i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

karina1980

havde da faktisk lige glemt den, bruger jo siden her og facebook(dem som er der på)

Anmeld

9. december 2009

Muslingen

Jeg prøvede også at komme ind forleden, men den er vist død...

Anmeld

9. december 2009

Annette

Ja det er den vist.
Nå det er der ikke noget at gøre ved. Hvis nogen af jer vil ha mig på vennelisten på fjæs kan jeg søges under annette_christensen@jubii.dk

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmmm... Altså jeg vil sige, jeg har ikke været inde på den længe, da vi jo ikke længere har brug for den, fordi vi har alle funktionerne her osv.

MEN - Så vil jeg så sige, at vi har jo betalt for plads flere gange og jeg undrer mig da MEGET over, at jeg som admin ikke skulle i det mindste have fået en mail, hvis den var faldet død om eller lukket. Jeg tjekker det lige ud, af principielle årsager. - Men jeg syntes heller ikke vi har brug for den mere

Anmeld

9. december 2009

Annette

Det synes jeg heller ikke vi har.
Og jeg kom kun i tanke om den, fordi jeg blev inviteret til en anden gruppe på igroups.

Der står noget med at abonnementet er udløbet eller noget i den stil.

Synes da lige du skal tjekke det

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Ja okay. Det er så vedtaget at den er DØD... De vil have 30 kr om MÅNEDEN for at have den... :-S Når man har alt muligt andet, er det liiiige i overkanten syntes jeg... :-S

Anmeld

9. december 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Ja okay. Det er så vedtaget at den er DØD... De vil have 30 kr om MÅNEDEN for at have den... :-S Når man har alt muligt andet, er det liiiige i overkanten syntes jeg... :-S

Ja det er lidt for mange penge for den side, helt enig.

Jeg var også inde på den, og tænkte faktisk den nok var lukket af økonomiske årsager.

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Fines mor skriver:

Ja det er lidt for mange penge for den side, helt enig.

Jeg var også inde på den, og tænkte faktisk den nok var lukket af økonomiske årsager.

Men de har altså ikke gået ind og varslet at den skulle betales for nu. Det syntes jeg er for dårligt...

Anmeld

9. december 2009

Fines mor

Frækt, hva med at skrive - hvis der er stemning for at lukke den op?

Meen 30 mdr. er også en slags penge.. !

Ved ikke hvormange der vil være med, hvis det er muligt. Jeg vil gerne give penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.