Er simpelthen så lettet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2009

SHERO

Så sidder man her og skal føde om 3½ uge, og det eneste man har hørt fra faren er brok over bidrag, og hvor uretfærdig danmark er, og bla bla bla. Har været utrolig tålmodig og bare snakket ham lidt efter munden. Han har heeele tiden sagt at hans familie INTET måtte vide.

I dag snakker jeg så med ham, og efter lidt af det sædvanlige brok og ideer om at ligge sag an mod staten, indrømmede han sgu at han var lidt spændt, og at han ikke var helt afvisende. Han sagde sågar at han ville fortælle det til sine forældre når faderskabssagen er afsluttet!!  have besked når jeg føder og se ham når han er kommet til verden....

Er simpelthen SÅ lettet, for synes sgu det har været nogen hårde 8 måneder uden at vide om han overhovedet ville være bare lidt med.... Jahh blev simpelthen lige nød til at fortælle det til nogen, er simpelthen så glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

ihh hvor skønt

tillykke med den dejlige udmelding... det betyder bare rigtig meget!

knus

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Hvor dejligt for dig, og ikke mindst for den lille bebs.... Håber ikke han skuffer jer!

Anmeld

9. december 2009

N&J

hvor er det en dejlig besked at få.. håber virkelig at han holder sit ord.. 

Anmeld

9. december 2009

Lone Jakobsen

kan næsten mærke smilet i dine ord synes det er rigtigt dejligt med sådan en besked. krydser fingre for at han står ved dem.

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

ej hvor fedt, det var da en dejlig meddelse han kom med der..

der er jo også så meget fantastisk han ville gå glip af..

go julegave han gav jer der

knus karina 31+1

Anmeld

9. december 2009

MorTilGustav

Dejligt at høre! Tillykke
Ville ønske Gustav og jeg var lige så heldige.. Hans far startede med at være positivt indstillet men fik så kolde fødder. Han siger han ikke vil se Gustav før han er klar til at være far og det er han ikke på nuværende tidspunkt  Virkelig trist og hårdt at have i baghovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.