Har de sidste mange uger haft vildt ondt... smerterne sidder mest i underlivet og ved kønsbenet... jeg har fornemmelsen af at mit bækken skrider... vildt ubehageligt
Smerterne forværres ved bevægelse, f.eks når jeg vender mig fra liggende på ryggen til på siden i sengen, når jeg går på trapper, når eg rejser mig fra sidende tl stående, når jeg løfter.
Jeg får ofte nogle frygtelig borende jag i højre side.
Jeghar været sendt til scanning da min læge frgtede graviditet uden for livmoderen, men alt var helt perfekt med lille bebs. Den læge der scannede mig blev dog noget bekymret da jeg fortalte, at jeg det sidste års tid har gået til kontrol ved gyn pga celleforandringer... hun bad mig derfor få en henvisning ved min egen læge til igen at blive fulgt af gyn.
Så idag var jeg ved egen læge der mente at smerterne skyldtes begyndende bækkenløsning... puha, det kan jeg slet ikke kapere så tidligt
Så nu har jeg fået henvisning til fys. + den henvisning til gyn så jeg kan få kontrolleret om smerterne i højre side kunne skyldes noget andet.
Ihhh hvor jeg synes der er mange komplikationer denne gang... sidste gang gik jeg bare igennem alle 9 måneder uden problemer.. skal sørme love for, at to graviditeter ikke er ens 
Er der mon nogen af jer andre der har de samme problemer???
Anmeld