Nogen fra Holstebro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. december 2009

LouiseNielsen

Er her nogen piger fra Holstebro?

Fortæl lidt om dig selv...

Jeg er 24 år gammel, er forlovet med Andreas som bliver 25 år på tirsdag. Jeg har Nicklas på 2½ fra et tidligere forhold. Nicklas har intet kontakt med sin biologiske far. Sammen venter vi vores første fælles barn, en dreng. Med termin d 10 april...

Kram Louise 22+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

HenrietteHall

Hejsa

Jeg hedder Henriette er 33 og fødte min første søn 29. oktober 2009.. Min mand har en søn på 14 fra et tidligere forhold..

Jeg er uddannet laborant og arbejder på Danlind A/S..

Anmeld

9. februar 2010

Mariekjellerup

Hej

Jeg bor godt nok i Herning.

Jeg hedder Marie, jeg er 20 år, jeg bor i Herning i en andelsbolig, sammen med min kæreste og vores hund Tyson. Mig og min kæreste har været sammen i 5 år til Maj og boet sammen snart 3 år Vi venter vores første barn den 20-08-10. Jeg er igang med sosu- hjælper uddannelsen og er færdig sidst i april, så der er ikke så langt tid til

Knus Marie 13+4

Anmeld

9. februar 2010

Faith

Jeg er Holstebro-pige men bor nu i Aulum sammen med min mand Jesper og vores 2 hunde. Jeg er 13+4 med enæggede tvillinger.

Anmeld

9. februar 2010

charlottekri

jeg kommer fra Ryde (ca 16 km fra Holstebro).

jeg hedder charlotte, er 24 og er gift med torben på 23 i snart 2 år (vi har været sammen i næsten 9 år)

vi har Maja på 2 år og vi arbejder begge indenfor landbrug

knus charlotte

Anmeld

9. februar 2010

Guldet

Hejsa

Jeg bor også i Holstebro.. Jeg er 24.

Bor sammen med min mand og vores datter på 13 mdr. Vi har været sammen i næsten 9 år og er nygifte

Anmeld

22. februar 2010

sommersol

Jeg hedder Marianne er 32 år og gift med min dejlige mand på 25 år. vi har 2 skønne børn Martin på 5 år og Laura på 2 år. Vi har været sammen i 6 år, har et skønt hus midt i Holstebro med have og 2 hunde

Jeg er helt ny herinde og I kan læse meget mere om mig inde på siden "hvem er du".

Jeg glæder mig til at lærer en masse skønne mennesker at kende

Anmeld

4. august 2010

kristinards

Håber det er ok jeg spør her...

Skal til bryllup i Tvis på lørdag og søger noget overnatning.

Nogen der ved hvor man finder det i Tvis eller i taxa-afstand?

Anmeld

4. august 2010

Sabrina

hej jeg hedder Sabrina på 21 år, er født og opvokset i Holstebro men bor nu i Herning sammen med min kæreste og vores fælles søn på 1½ år. I er velkommen til at skrive

Anmeld

15. august 2010

Tama

Hejsa

Jeg hedder Tanja og bor i Herning og er 35 år og min forlovede er osse 35 år og hedder Marc

Vi venter vores første barn den 19 oktober og det er en lille dreng 

Håber det er okay selvom jeg ikke er fra Holstebro men ville super gerne møde andre fra området 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.