PUHA... har fundet mig en ny "sport"....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.247 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Pia.

jeg er begyndt at Sjippe.... :-o - ved I godt hvor hårdt det er..... jeg troede det ville være supper nemt.... men næ nej.... hvad blev der af mine unge pige ben der bare sjippede der ud af som barn....

AV siger jeg bare... prøver med 15 mere i morgen *GG*

sov godt... knus fra Pia, som overvejer boksetræning, så i fjernsynet at man kunne træne det uden at slå på hinanden 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Monique

Ja det er ikke bare sådan lige og komme igang med og sjippe igen :D
Men det kommer hurtigt hehe det ligger i generne hos os hunkøn hehe :D

Kan kun anbefale boksetræning :D
Jeg har selv gået til boksning inden jeg blev gravid og det er virkelig noget der virker.
Jeg gik så til boksning for og bokse mod andre men måtte så stoppe inden jeg kom så langt da jeg så blev gravid igen, men mange bruger træningen til og tabe sig eller holde sig i form (gerne pigerne) Så nej du behøver ikke ligefrem bokse mod nogle..
Det er VIRKELIG, VIRKELIG hård træning, men man skal bare gå til den og ikke holde pauser eller give op så snart det bliver bare lidt hårdt :D

Anmeld

24. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kan heller ikke forstå hvorfor jeg ikke kan sjippe som da jeg var 10 :D Det samme gælder for at hoppe i elastik :$ Det kan jeg ikke mere.

Anmeld

24. april 2008

SaNiNa

:) Ja Sjippede til at starte med men for brændte ikke nok ved det selv om det var møg hård... nu stepper løber jeg (konditionstræning)

og så masse styrketræning...

Anmeld

24. april 2008

Pia.

Monique skriver:

Ja det er ikke bare sådan lige og komme igang med og sjippe igen :D
Men det kommer hurtigt hehe det ligger i generne hos os hunkøn hehe :D

Kan kun anbefale boksetræning :D
Jeg har selv gået til boksning inden jeg blev gravid og det er virkelig noget der virker.
Jeg gik så til boksning for og bokse mod andre men måtte så stoppe inden jeg kom så langt da jeg så blev gravid igen, men mange bruger træningen til og tabe sig eller holde sig i form (gerne pigerne) Så nej du behøver ikke ligefrem bokse mod nogle..
Det er VIRKELIG, VIRKELIG hård træning, men man skal bare gå til den og ikke holde pauser eller give op så snart det bliver bare lidt hårdt :D

Jeg så i fjernsynet at man kunne gå til boksetræning i sit fitnes center, så det var ikke sådan "rigtig" boksetræning... kan ikke lige huske hvad de kaldte det, men det var ret nyt og stadig få steder man kunne gå til det...

KNUS

Anmeld

24. april 2008

SaNiNa

jeps har prøvet en time og det var ikke lige frem mig...

Anmeld

24. april 2008

ivfmarie

kan I huske de der tøndebånd man kunne stå og snurre med om livet i timevis som bette? Jeg prøvede forleden da jeg var til gymnastik med min pige... Hvordan helvede gjorde man det? Jeg prøvede og prøvede... men det blev maks til tre omgange før den ramlede på jorden. Men det må være supergod træning for taljen - jeg tror jeg vil investere i sådan et lille svin, og så skal det satme læres!!

Marie - åbenbart uden hofte-talje korordination

Anmeld

24. april 2008

Mathilde

Ja det er faktisk super hårdt at sjippe!!! Jeg gjorde det meget som barn, især da jeg gik til konkurrencesvømning, for at holde mig i form....
Men det er sikkert rigtig godt for kuren:)

Mathilde, som vil overveje at købe et sjippetov:P

Anmeld

24. april 2008

Pia.

ivfmarie skriver:

kan I huske de der tøndebånd man kunne stå og snurre med om livet i timevis som bette? Jeg prøvede forleden da jeg var til gymnastik med min pige... Hvordan helvede gjorde man det? Jeg prøvede og prøvede... men det blev maks til tre omgange før den ramlede på jorden. Men det må være supergod træning for taljen - jeg tror jeg vil investere i sådan et lille svin, og så skal det satme læres!!

Marie - åbenbart uden hofte-talje korordination

Er det hulahop ringe du mener - nøj det var jeg god til en gang, men jeg kan sikkert ikke den dag i dag... :S - tror den sætter sig ind i dellerne... :))

Anmeld

24. april 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Ja det er faktisk super hårdt at sjippe!!! Jeg gjorde det meget som barn, især da jeg gik til konkurrencesvømning, for at holde mig i form....
Men det er sikkert rigtig godt for kuren:)

Mathilde, som vil overveje at købe et sjippetov:P

Mathilde, ud og køb et sjippetov så kan vi sjippe "sammen" ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.