Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Muslingen

Hej med jer.

Det er længe siden jeg har skrevet, men vi har jo været i Australien i knap 3 uger og nu lider vi lidt af jetlag og er temmelig trætte. Men altså det var en fantastisk tur. Mine piger er bare nogle englebasser når det kommer til at sidde stille i en flyver.

Amalie er vokset både mentalt og fysisk (3 cm på 2 måneder!!!) og har haft den bedste tur. Hun har holdt en koala 2 gange, har håndfodret både kænguruer og en delfin. Hun har stort set lært at svømme og har bare opført sig som en eksemplarisk storesøster overfor Cecilie, som lige er indtrådt i en hård omgang trodsalder og har 27 hysteriske anfald om dagen...

Da jeg hentede Amalie fra børnehaven igår, sagde de at de nærmest ikke kan kende hende igen, så meget har hun udviklet sig. Så jeg ser også en helt skoleklar pige nu - og det gør hun også selv

Jeg kan desværre ikke lægge billeder på herinde, så det er kun dem på facebook, som kan se dem....

Kh Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Tina2

Hvor lyder det dejligt!!! Blev helt syyyyyg af misundelse forleden da jeg så billedet med koala'en på FB!!!!! Jeg vil oz!!!!

Lyder til I har haft en fantastisk tur- det med de 27 hysanfald kender jeg godt;-)

Må være koldt at komme hjem igen? Hvor varmt havde I det dernede??? Hvor lang tid fløj I?

Anmeld

8. december 2009

Muslingen

Tina2 skriver:

Hvor lyder det dejligt!!! Blev helt syyyyyg af misundelse forleden da jeg så billedet med koala'en på FB!!!!! Jeg vil oz!!!!

Lyder til I har haft en fantastisk tur- det med de 27 hysanfald kender jeg godt;-)

Må være koldt at komme hjem igen? Hvor varmt havde I det dernede??? Hvor lang tid fløj I?

Hej Tina.

Det var ca.28 grader i alle 3 byer. Meget skønt, så nej det er ikke nogen fornøjelse at komme hjem...

Rejsen tog alt i alt 35 timer. Heraf 25 timers ren flyvetid fordelt på 3 fly - det ene med en mellemlandning. Det længeste stræk var 13,5 time og det var så efter vi allerede havde fløjet 7,5 time inden mellemlandingen på 1 time. Men vi fløj hjem i A380 - den nye kæmpe flyver og det var altså vildt fedt!!!!

Kh Fie

Anmeld

8. december 2009

Fines mor

åhh lyder bare godt, og super billeder ;-)

Jeg vil osse!!!!

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder bare helt fantastisk. Mine forældre var også i australien tidligere i år, de havde også haft en vildt fed tur

Glæder mig tila t se et par billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.