ang at blive gjort steril

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2008

birgit_hansen

jer der er blevet gjort sterilie har i stadig ondt i maven op til 2 mdr efter i har fået lavet indgrebet... jeg har pt så ondt at jeg ikke kan være nogen steder med sygehuset er ligeglade med det og siger man kan have ondt i op til ½ år efter indgrebet panodil og voltaren (smertestillendene) virker bare ikke kan bare ikke holde den smerte ud

birgit med mega ondt i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Doktor Doolittle

Hej Birgit
Jeg har ikke selv prøvet indgrebet men synes ikke det lyder rimeligt at du skal have så ondt så længe og at smertestillende ikke virker. Der kan jo potentielt være gået infektion i det, og det skal de altså undersøge dig for. Ring til en vagtlæge og bliv ved til enten han kommer og kigger på dig eller han indlægger dig. Alt andet er helt urimeligt.
(H) og så lige et til (H) og god bedring fra Tina der bare ikke synes det er din tur til at have problemer mere.

Anmeld

23. april 2008

birgit_hansen

JEg er kommet hjem fra kolding sygehus... de sige at jeg har haft en en infektion som de behandlet for 14 dage siden og sendte mig hjem med smerter blev indlagt igen fredagi forig uge med smerter i maven blev udskrevet i fredags med smertestillenden og indlagt igen af egen læge i mandags da hun ikke mener det er holdbart jeg har så ondt sendt hjem i dag med smertestillende og en besked om at de jo ikke kunne gøre mere.....

Anmeld

24. april 2008

Doktor Doolittle

Hej Birgit
Det er da utroligt. Du må ringe til din egen læge igen i dag og sige til hende, det ikke holder! Du kan og skal ikke gå hjemme og have så ondt.
Knus Tina(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.