surprise blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2009

oo

jeg skal bare lige høre, om der er andre der har prøvet at deres blødninger blir underlige efter behandling?

jeg holder nu pause efter 3 måneder i rap med IUI behandling, og jeg havde min mens i sidste uge, med slutdato i torsdags. Siden da har jeg flere gange haft det som jeg skulle have menstruation og følt at NU blødte jeg, især i weekenden, men der har selvfølgelig ikke været noget blod og jeg havde glemt alt om det igen idag. Men nu var jeg så på toilettet og tisse og der kom alligevel en del lyserødt blod på papiret, jeg sad lidt og gloede og nu har jeg taget bind på - igen.

Er der andre der har prøvet at "bløde som vinden blæser" efter hormonbehandlinger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

oo

by the way, jeg har før prøvet at bløde nogle dage efter endt menstruation hvis vi har dyrket sex, men vi har overhovedet ikke lavet nogen løjer endnu!

Anmeld

8. december 2009

håber snart det er os

Tjuhl skriver:

by the way, jeg har før prøvet at bløde nogle dage efter endt menstruation hvis vi har dyrket sex, men vi har overhovedet ikke lavet nogen løjer endnu!

nej jeg har ikke prøvet at bløde efter behandling

synes du skal ringe til din læge og høre af

det lyder underligt

Anmeld

8. december 2009

håber snart det er os

nej jeg har ikke prøvet at bløde efter behandling

synes du skal ringe til din læge og høre af

det lyder underligt

Tjuhl skriver:

Anmeld

8. december 2009

oo

ja det stoppede selvfølgelig igen ... eller der var ingenting da jeg tissede en halv time senere...SUK!

vi er blevet enige om, at vi må ringe til klinikken hvis det kommer igen, men hvor er det dog træls

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Ihh hvor din krop altså driller dig Trine  Jeg håber og tror ikke at det er noget alvorligt! Og så håber jeg at du bliver gravid efter pausen, det kan være din krop har godt af en tiltrængt pause!

Anmeld

8. december 2009

oo

Ansemusen skriver:

Ihh hvor din krop altså driller dig Trine  Jeg håber og tror ikke at det er noget alvorligt! Og så håber jeg at du bliver gravid efter pausen, det kan være din krop har godt af en tiltrængt pause!

ja, det er drønirriterende, når man ellers er vant til at være præcis som et urværk jeg tror helt bestemt jeg har godt af en pause, jeg kan ligeså langsomt mærke pessimismen forsvinde, og der blir ikke råbt helt så meget af Søren længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.