Andre med lavt blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.065 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Tvilling

`Hej

Vil bare hører om der er andre med lavt blodtryk. Hvad gør I??.

Hvilke symp havde I, da det blev konstateret?

K Tvilling 13+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Joan ( Smallie )

Det er meget nomalt at ens blodtryk falder i starten når man er gravid og så stiger igen senere

Anmeld

8. december 2009

LinLin

Hvad er "lavt blodtryk"? Jeg havde 90/65 ifølge min vandrejournal, da jeg var højgravid... er det "lavt"?

Anmeld

8. december 2009

H+S Skjolgborg.

HAr altid haft lavt blodtryk også hele vejen igellem graviditen den ligger aldrig over 110/90.. mere på 90/55 eller 90/60-65..

Anmeld

8. december 2009

H+S Skjolgborg.

sparre skriver:

Hvad er "lavt blodtryk"? Jeg havde 90/65 ifølge min vandrejournal, da jeg var højgravid... er det "lavt"?

ja det er lidt lavt men ikke så slemt...

min læge siger under 120/90 er normalt fik jeg afvide..

Anmeld

8. december 2009

Tvilling

Øhm. Ved ikke helt hvad der er normalt blodtryk eller... Jeg har blot fået konstateret for lavt i forhold til hvad jeg normalt har. Og har diverse symp som hovedpine og svimmelhed.

Deraf spørgsmålet.

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

Tvilling skriver:

Øhm. Ved ikke helt hvad der er normalt blodtryk eller... Jeg har blot fået konstateret for lavt i forhold til hvad jeg normalt har. Og har diverse symp som hovedpine og svimmelhed.

Deraf spørgsmålet.

jeg var sygemeldt pga. af for lavt blodtryk. jeg blev for svimmel til at passe mit arbejde.

der er desværre ikke så meget at gøre ved det. tag det med ro, slap af hvis du bliver dårlig....og sørg for at drikke nok.

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Et helt normalt blodtryk er på 120/80, hvilket jeg præcis havde lige da jeg blev gravid. Håber virkelig ikke jeg får fåor højt blodtryk senere i graviditeten!
Heldigvis er der noget at give af både under og over de 120/80, så fordi den ikke ligger lige der, kan det sagtens være fint alligevel!

Anmeld

8. december 2009

LinLin

Nå men så kan jeg svare at jeg ikke havde nogen "symptomer" - det var bare det der blev målt. Blev spurgt 2. gan gjeg var gravid om jeg tit blev svimmel, men det gør jeg ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.