Til jer, der er på kur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2008

Kloster

Hvordan går det??
Jeg vejer mig hver mandag og i mandags havde jeg tabt mig 900 gr 8D 8D 8D
Jeg glæder mig bare så meget til at se, hvad vægten står på, på mandag igen.

Jeg følger DDV kuren og det går bare fantastisk godt. Jeg nyder det hele...

Jeg har skrevet op i min kalender, så jeg kan se, hvad vægttab ell øget vægt, der sker for hver uge...
Vi skal til konfirmation i april og der skulle jeg gerne have tabt de 10 kg, jeg synes, jeg skal tabe.
Men allerede i feb skal vi til stor fest i vores hal og der vil jeg jo også gerne se lidt flot ud :$

Håber det går jer rigtig godt også...

Venlig hilsen
Kloster
- Der har Marilyn Monroe som sidemand i indlæggene i dag :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Kloster,
Tillykke med vægttabet :D Jeg kan godt huske fra mine DDV dage hvor dejligt det var at komme til vejning og se et minus i bogen 8D

Jeg kom til at tænke på dig forleden og vil lige sende dig et link til en side med opskrifter efter DDV princippet

http://www.heede.dk/opskrifter/

Der er rigtig mange gode. Jeg fik helt lyst til gulerodskage med ostecreme til frokost MUMS!!!!!!!

Jeg har også en dressing som vi fik af vores vejleder. Den står ikke i deres bøger, men hvis du vil have den så bare sig til. Det er den bedste dressing der findes.

Forsat godt vægttab til dig

Hilsen Jeanne

Anmeld

13. januar 2008

Anja :)

Uha jeg vil da rigtig gerne have den dresseing opskrift - overvejer nemlig også kraftigt at starte hos DDV igen :S - øv det er sådan lidt meget øv at skrive igen, jeg var nemlig så godt på vej sidste sommer, men mistede fuldstændig motivationen og tog 8 kg på igen :(, så på den igen og så håber jeg på, at jeg er stærkere denne gang ;)
Kh Anja

Anmeld

13. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ok men så må du også love mig at prøve den selvom den lyder underlig :D

100 g græsk yoghurt
30 g let mayo
1 lille løg
½ æbel i små tern
1 tsk marmelade (gerne hindbær eller solbær)
lidt finthakket persille, basillikum eller anden krydderurt (kan undlades)
salt og peber
nogle dråber flydende sød
½ tsk citronsaft
lidt vand hvis den er for tyk

Den går bare til alt og smager genial

Hilsen Jeanne

Anmeld

13. januar 2008

lonemus

Er der ikke nogen der følger WeightWatchers' program?? De er kommet med et nyt program - SuperFlex tror jeg vist det hed...har lige bestilt det...jeg har fulgt deres program før med succes, så nu må jeg i gang igen. DDV er for streng til mig...jeg føler mig alt for fanget og afskåret fra det sociale! Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.