[citat][f][småt]st skriver:[/småt][/f]
Kære Tina,
tak fordi du spørger. Jeg tror nok vi begge to synes, at der er kommet lidt mere luft efter den snak vi havde for noget tid siden. Jeg ser selv anderledes på det hele, og har "givet" nogle af opgaverne ra mig. Jeg kan mærke at jeg bliver lidt mere presset mht opgaven efterhånden som afleveringsdatoen nærmer sig. Der er stadig 4 uger tilbage, men lige nu sidder jeg med analysen, og det trækker altså tænder ud. Der mærker man virkelig at det at skrive alene kan være en ulempe i netop denne fase. Men jeg har en skøn vejleder, som jeg var hos i dag. Hun siger jeg er på rette vej, så det hjælper jo lidt.
Mads kom hjem med feber i dag, så jeg regner ikke med han skal afsted i morgen. I næste uge strejker dagplejen, så jeg har mine tvivl om hvonår eg lige kommer videre med opgaven. Men det er heldigvis weekend, hvor Jeppe også har fri og er hjemme, så mon ikke jeg kan tage et par timer på kontoret i løbet af lørdag eller søndag.
Jeg synes jeg er godt med. Men nogle dage, ville jeg ønske at der var 7 kvarter i timen.
Alt i alt synes jeg det går godt. Jeppe har fået lidt mere forståelse for hvordan jeg går og har et, og det er dejligt. Han er utrolig opmærksom på at jeg ikke gr og er i fårligt humør, så det er dejligt. Han gør hvad han kan for at vi har det godt alle 3. Han er sgu dejlig.
Jeg er spændt på at høre fra dig, når M og dig har fået talt ud om tingene. Jeg håber det bedste for jer og drengene.
Mange knus og tak for dine tanker.
Klem st. [/citat]
Kære st
Det lyder til at gå godt hos jer :) Dejligt Jeppe er der for dig (L) og dejligt du og Mads kan tage hjem til bedsteforældrene og få lidt aflastning, for det lyder godt nok lidt sejt med den opgaveskrivning, når du ikke har mere tid til din rådighed :'( Jeg har skrevet et andet sted herinde hvordan vores weekend er gået, tak fordi du tænkte på os (L)
Knus og pøj-pøj med opgaveskrivning (H) fra Tina
PS Blev Mads rigtig syg eller var det "bare" lidt feber?
Anmeld