Trine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Doktor Doolittle

Hvordan står det egentlig til hjemme hos jer? Føler Jeppe du er blevet mere nærværende? Og hvad med opgaverne, når du det hele?
(H) kæmpe knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

st

Kære Tina,

tak fordi du spørger. Jeg tror nok vi begge to synes, at der er kommet lidt mere luft efter den snak vi havde for noget tid siden. Jeg ser selv anderledes på det hele, og har "givet" nogle af opgaverne ra mig. Jeg kan mærke at jeg bliver lidt mere presset mht opgaven efterhånden som afleveringsdatoen nærmer sig. Der er stadig 4 uger tilbage, men lige nu sidder jeg med analysen, og det trækker altså tænder ud. Der mærker man virkelig at det at skrive alene kan være en ulempe i netop denne fase. Men jeg har en skøn vejleder, som jeg var hos i dag. Hun siger jeg er på rette vej, så det hjælper jo lidt.

Mads kom hjem med feber i dag, så jeg regner ikke med han skal afsted i morgen. I næste uge strejker dagplejen, så jeg har mine tvivl om hvonår eg lige kommer videre med opgaven. Men det er heldigvis weekend, hvor Jeppe også har fri og er hjemme, så mon ikke jeg kan tage et par timer på kontoret i løbet af lørdag eller søndag.

Jeg synes jeg er godt med. Men nogle dage, ville jeg ønske at der var 7 kvarter i timen.
Alt i alt synes jeg det går godt. Jeppe har fået lidt mere forståelse for hvordan jeg går og har et, og det er dejligt. Han er utrolig opmærksom på at jeg ikke gr og er i fårligt humør, så det er dejligt. Han gør hvad han kan for at vi har det godt alle 3. Han er sgu dejlig.

Jeg er spændt på at høre fra dig, når M og dig har fået talt ud om tingene. Jeg håber det bedste for jer og drengene.

Mange knus og tak for dine tanker.

Klem st.

Anmeld

25. april 2008

Stumpen

Synes godt nok , det lyder til at du bliver noget presset nu dagplejer strejker.. Er der slet ikke mulighed for at han kan komme på ferie hos hans bedsteforældrw?? Det må da stresse dig helt vildt dette her..
(H)Anja..

Anmeld

26. april 2008

st

Hej Anja.

Alle vores forældre har "heldigvis" nået pensionsalderen, så jeg har booket et værelse hos Jeppes forældre i næste uge. Så kører Mads og jeg hjem til dem og er et par dage. Så kigger de efter Mads mens jeg får skrevet. Så vi finder ud af det. Men jo, det er da altid frustrerende når børnene ikke kan blive passet. Nu ser vi hvor længe det er nødvendig for dem de strejker.

God weekend.

st.

Anmeld

28. april 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]st skriver:[/småt][/f] Kære Tina, tak fordi du spørger. Jeg tror nok vi begge to synes, at der er kommet lidt mere luft efter den snak vi havde for noget tid siden. Jeg ser selv anderledes på det hele, og har "givet" nogle af opgaverne ra mig. Jeg kan mærke at jeg bliver lidt mere presset mht opgaven efterhånden som afleveringsdatoen nærmer sig. Der er stadig 4 uger tilbage, men lige nu sidder jeg med analysen, og det trækker altså tænder ud. Der mærker man virkelig at det at skrive alene kan være en ulempe i netop denne fase. Men jeg har en skøn vejleder, som jeg var hos i dag. Hun siger jeg er på rette vej, så det hjælper jo lidt. Mads kom hjem med feber i dag, så jeg regner ikke med han skal afsted i morgen. I næste uge strejker dagplejen, så jeg har mine tvivl om hvonår eg lige kommer videre med opgaven. Men det er heldigvis weekend, hvor Jeppe også har fri og er hjemme, så mon ikke jeg kan tage et par timer på kontoret i løbet af lørdag eller søndag. Jeg synes jeg er godt med. Men nogle dage, ville jeg ønske at der var 7 kvarter i timen. Alt i alt synes jeg det går godt. Jeppe har fået lidt mere forståelse for hvordan jeg går og har et, og det er dejligt. Han er utrolig opmærksom på at jeg ikke gr og er i fårligt humør, så det er dejligt. Han gør hvad han kan for at vi har det godt alle 3. Han er sgu dejlig. Jeg er spændt på at høre fra dig, når M og dig har fået talt ud om tingene. Jeg håber det bedste for jer og drengene. Mange knus og tak for dine tanker. Klem st. [/citat] Kære st Det lyder til at gå godt hos jer :) Dejligt Jeppe er der for dig (L) og dejligt du og Mads kan tage hjem til bedsteforældrene og få lidt aflastning, for det lyder godt nok lidt sejt med den opgaveskrivning, når du ikke har mere tid til din rådighed :'( Jeg har skrevet et andet sted herinde hvordan vores weekend er gået, tak fordi du tænkte på os (L) Knus og pøj-pøj med opgaveskrivning (H) fra Tina PS Blev Mads rigtig syg eller var det "bare" lidt feber?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.