Fertilites klinikken holbæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2009

benthe :-)

hejsa alle i søde piger
er der nogen der kenner noget til holbæk Fertilites klinik om hvor
gode de er????
benthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

benthe :-)

hejsa
er her ikke nonge der kenner noget til holbæks Fertilitets klinik??
hvordan er de i holbæk??

benthe

Anmeld

8. december 2009

Lene C

Nej desværre.

Kender kun Brædstrup fertilitets klinik og de er ihvertfald rigtig søde.

Anmeld

8. december 2009

*Lilje*

Hej Benthe

Jeg startede mit fertilitetsforløb i Holbæk og er senere flyttet til København, hvorfor jeg fortsatte på Hvidovre sygehus.

Min opfattelse af fertilitetsklinikken er, at de er super søde. Rigtig søde både sygeplejersker og læger. Herudover er de rigtig flinke til at tale med én, hvis man ringer udenfor aftalt tid med spørgsmål.

Så herfra får de helt sikkert en

Held og lykke med forløbet

Kram Lilje

Anmeld

16. januar 2010

Miepige

Hej

Vi startede i behandling på holbæk i august, men desværre var vi nædt til at vente til december da min 12 års vaccination (MFR) desværre ikke havde virket, så skulle have en ny og vente 3 måneder først

Men jeg kan kun sige at dte indtil nu har været et fantastisk sted og jeg har også kun hørt godt om dem.

Især sygeplejesken Line er rigtig sød og forstående og tør snakke med en og sige sandheden.

Vi gik direkte til ICSI behandling og startede med den korte protokol 4 december. Den 14 december havde jeg 15 follikler, men de tømte kun halvdelen, da de andre ikke var helt så store Så fik 6 æg ud. 3 blev befrugtede og 1 var super højklasse. De 2 andre havde desværre nogle fragmenter så de ikke kunne tåle en nedfrysning.

Men den 16 fik jeg sat det gode æg op og testen var positiv med et hcg på 413 på dag 15, så det var super

Da jeg var 5+3 havde jeg lidt blødning og de tog mig straks ind til skanning og alt så okay ud og den lille lå der stadig, men der var en blodansamling og den var jo stadig for lille til at kunne se noget rigtigt eller hjerteblink.

Her i tirsdags skete der så det at jeg begyndte at bløde RIGTIG meget og der kom slimklumper med ud og her tænkte jeg selvfølgelig straks at det hele var slut for jeg havde sindsygt ondt i hele maven og det hed og sled. Så jeg ringede straks til dem og jeg kunne bare komme så hurtigt jeg kunne men pga jeg blødte så meget og jeg var total svimmel fik jeg manden til at køre mig

Da jeg ventede kom sygeplejesken forbi og sagde at hun nok synes det var mig og hvordan det gik - og så blev hun jo også helt ked af det på vores vegne.

Vi kom ind til skanning og utroligt nok - så var den lille der stadig og nu kunne vi endda se et hjerteblink selvom den kun var 3.8 mm - det var helt vildt surrealistisk når man bløder så meget og troede alt var slut - men nu krydser man fingre

Da vi kom ud og skulle ændre vores skanningstid, kom Line igen hen og spurgte hvordan det var gået og man kunne se at hun var glad og lettet på vores vegne - og det føltes altså rigtig rart at man føler at man er vigtig og det hele betyder noget også for de ansatte

Så kan kun anbefale stedet

MVH

Mie & P

Anmeld

14. februar 2010

elefantus

er igang med behandling på holbæk ... føler ikke altid de lige har styr på sagerne, måske de har for travlt. Men ja sødt personale.

1 iui dec 2009 = negativ

2 iui jan 2010 = negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.