apropro gavtyv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Annette

Det er vist Oliver...

I børnehaven i går var han den eneste der fik lov at sidde med en saks, da de andre på stuen var 3 årige..
Han klipper lige en tot hår af midt på hovedet (ikke noget jeg har opdaget, men jeg fik det at vide i BH i morges), Jette (pædagoen) siger så til ham: hva tror du din mor siger til det??
Oliver kigger på hende, laver tegnet thumbs up og siger hun siger godt gået Oliver!!!!!
Jette siger : det tror ejg ikke hun gør, hvortil Oliver siger : tror du måske jeg vil ligne en pige???? ØØH hvad siger man lige til den.. JA han er langhåret, men sgu da heller ikke SÅ langhåret, gg

Knus Annette, men en søn der ikke vil ligne en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Tina Andersen

damn han er skør den knægt men kan godt forstå at han ikke vil ligne en pige LOL

Anmeld

9. december 2009

Annette

Det er ikke lige nemt at give igen på det han siger..

Han var med mig på arbejde en dag, hvor han bare tonsede rundt, tilsidst klappede jeg hårdt i hænderne og sagde hvis ikke han tog og slappede af, så kom han op og sidde på en stol resten af dagen..

Han kiggede meget forarget på mig og sagde: sådan gør man da ikke ved mennesker
øøøøh jo det er i stedet for at gi dem en i røven sagde jeg, ggg

Knus Annette

Anmeld

9. december 2009

Tina2

Ha ha, han er sgu så sjov, Oliver  Ja, jeg er jo en af dem der ikke synes det er sjovt når ungerne klipper i håret...... Har jo "kun" oplevet det ved Filuca, og det var 4 andre der gjorde det, og hun var ret heldig, for det var kun det yderste ved ørerne, men det kan stadig ikke nå med når håret er sat op og ser bare træls ud..... Og jeg er temmelig øm over hendes hår, så håber dælme ikke der er nogen der rører det igen

Milas er jo temmelig langhåret (er ved at ha ret langt nakkehår) og han er så stjernelækker med det Han har jo et temmelig stort hoved, så er bare uendelig lidt pænt til ham med kort hår..... Forleden sagde Filuca "Milas nu kan storesøster snart flette dit hår", ha ha ha!!!!!

Knus Tina (som indrømmer jeg er sart med mine ungers hår og ikke synes sætningen "det vokser ud igen" er nogen trøst) Ved godt jeg er lidt mærkelig, ha ha

Anmeld

10. december 2009

Annette

Jeg synes da også det er trælst når han klipper i håret, men kan da godt følge ham. Hvis ikke mor gør noget for jeg kan blive klippet, så må jeg jo selv gøre det, gg
Så når hans hår bare lige når ud over ørene, så er det med at gribe knoglen og få ringet..

Der er også nogle drenge det er pænt med lidt langt hår, men jeg synes ikke det passer til Oliver og nu ved jeg da i hvert fald han ikke VIL ha langt hår...

Selvom der var en dag for noget tid siden han sagde han ville ha langt hår, for så var han en pige og så kunne han få en baby

Hvad skal der dog ikke blive af ham, ggggg

Knus Annette

Anmeld

13. december 2009

Avi

HAHA den var sku go  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.