Lamaze

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.576 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Kløver

Hej allesammen

Nu har jeg hørt min moster snakke stort om legetøjet lamaze og hvor godt et mærke det er, men så vil jeg høre jer herinde om i har nogle erfaringer, da jeg lidt tænker om det mest er pga mærket eller om det virkelig bare er specielt godt, synes jo der nu til dags findes så utrolig meget godt legetøj

Findes der måske billigere alternativer som er lige så godt, feks har jeg fundet rigtig godt legetøj som minder om lamaze på tilbud som her og nu, i både netto og fakta og børneforretninger, men synesogså der er noget lamaze som man ikke har set, lignende af

Hvad mener i derude, er pris og kvalitet noget der nødvendigvis hører sammen, noget i specielt kigger efter ved jeres børnelegetøj til de kære små ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

mariamiss6

lamaze er godt legetøj, oftest fordi de stimulerer sanserne, og barnet kan bruge lang tid på at undersøge bare en lille bitte rangle-lignende ting. Fordi den har så mange forskellige lyde, og forskellige måder at føles på....
Jeg synes det er lækkert, fordi et er i klare farver, som tydeligt skiller sig fra hinanden, og fordi stort set alt fra lamaze (så længe der ikke er mekanik) kan komme i vaskemaskinen....

Jeg kan også godt lide tiny love, men jeg synes nogen gange at de gør mere ud af indmaden, end af det barnet rent faktisk kan se.... For eksempel kan farverne være lidt flade, og "designet" af et dyr være noget tamt. Men funktionen er den samme, og lige så god, som lamaze, når man sammenligner de ting, der rent faktisk skulle have samme funktion....

Bellino/bambini er lige så godt som lamaze synes jeg, Men de ting jeg har set, som aktivitetstæppe og rangler, er ofte i nogle meget paste-agtge farver, så det hele ser rigtig kedeligt og ensfarvet ud.... Det synes jeg er lidt træls...

Jeg kan godt lide lamaze, og SÅ dyrt synes jeg heller ikke det er... deres store elefant/sol/kat/blæksprutte synes jeg er gode, fordi der er mange forskellige ting på 1 stykke legetøj, og så kan de lige hægtes fast på for eksempel barnevognskalechen, og barnet vil stadig kunne lege med det.

MEN jeg synes sagtens man kan købe det der er billigere, eller mere ukendt. Man skal vel blot tænke over hvilken funktion legetøjet skal have... Altså e rman tilfreds med måden legetøjet stimulerer på. Hvordan er det at røre ved, er lydene lækre, er farverne skønne? Det er vel mest det eg har gået efter, tror jeg.... Men på den anden side, så har jeg også fået mange af mine ting, eller arvet dem fra andre, eller bare lånt de ting til baby, fordi de ikke blev brugt så meget....

Jeg havde et aktiivitetstæppe fra tiny love, det var jeg rigtig glad for. Jeg synes at selve tæppet var super lækkert, i farverne og sådan, og så kunne jeg bare vaske det i maskinen når baby gylpede... De ting der var med, til at hænge på synes jeg også var fine, i lyde og at røre ved og sådan, men jeg synes farverne var sådan lidt hmmmm... Så jeg blandede lidt lamaze på, og dem jeg bedst kunne lide fra det der fulgte med til tæppet....

Især en søhest med en lille melodi, og så en skildpadde med spejl under, var jeg glad for, ved tiny love aktivitetstæppet....

Det korte af det lange.... hvis du er tilfreds med hvordan det billige legetøj fungerer, så køb det.... Eller kig efter lamaze, brugt, på dba/guloggratis/trendsales og hvad ved jeg.... Der skal da nok være noget pænt, til samme penge som det billige.... Eller endnu billigere...

Anmeld

8. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Tjaaaa... vi har lidt af hvert. Knægten er helt klart gladest for ting der "knaser" og der har vi både lamaze og bellino.

Det billige man kan få i netto har som regel ikke så mange "funktioner" synes jeg...så der kan man måske godt miste interessen hurtigt.

Men ranglerne fra Lamaze kan helt sikkert anbefales! Bellino laver sådan nogle bidenøgler...de er også et hit herhjemme.

Anmeld

8. december 2009

karina1980

det lamaze som mine børn havde som små (8år siden) er stadig ligeså flot som dengang, trods gentagne gange i vaskemaskinen, det er der ikke noget af det andet der har kunne holde til, mit lamaze går nu videre til min søster, som nok også giver det samme tur,

mine børn var rigtig glade for det, der var masser af lyde, følelser og farver, de har brugt timer med det

Anmeld

8. december 2009

BOBS

hejsa

jeg har også kun meget godt at sige om lamaze...jvf ovenstående indlæg. Og noget af det har jeg købt brugt, hvor man overhovedet ikke har kunnet se det har været brugt (langt under halv pris) og lige en vask, og så har det været til stor glæde for den lille

Anmeld

8. december 2009

Mussen2

Jeg har også en del Lamaze som er et hit herhjemme. Jeghar købt brugt og har også smidt det elektriske i vaskemaskinen. Det fungerer stadigt!

Anmeld

8. december 2009

Vingummien

Maja84 skriver:

Hej allesammen

Nu har jeg hørt min moster snakke stort om legetøjet lamaze og hvor godt et mærke det er, men så vil jeg høre jer herinde om i har nogle erfaringer, da jeg lidt tænker om det mest er pga mærket eller om det virkelig bare er specielt godt, synes jo der nu til dags findes så utrolig meget godt legetøj

Findes der måske billigere alternativer som er lige så godt, feks har jeg fundet rigtig godt legetøj som minder om lamaze på tilbud som her og nu, i både netto og fakta og børneforretninger, men synesogså der er noget lamaze som man ikke har set, lignende af

Hvad mener i derude, er pris og kvalitet noget der nødvendigvis hører sammen, noget i specielt kigger efter ved jeres børnelegetøj til de kære små ?

Jeg syntes det er rigtig godt legetøj, men vi har da også haft af det billige og det har han da også haft glæde af. Men forskellen er tit at der er mere at kigge og mærke på af det fra Lamaze.

Vi har så gjort den erfaring at nogle af de ting de har, der skal de være lidt ældre end der står for at de forstår at bruge det ordentligt.

Fætter br og toy r us har et mærke der hedder bellino, det er altså også rigtig godt

Anmeld

8. december 2009

Kløver

suanne85 skriver:

Jeg syntes det er rigtig godt legetøj, men vi har da også haft af det billige og det har han da også haft glæde af. Men forskellen er tit at der er mere at kigge og mærke på af det fra Lamaze.

Vi har så gjort den erfaring at nogle af de ting de har, der skal de være lidt ældre end der står for at de forstår at bruge det ordentligt.

Fætter br og toy r us har et mærke der hedder bellino, det er altså også rigtig godt

Ja jeg tænkte mest på de helt små, fik ejg vist ikke skrevet jeg tænker om det gør en stor forskel når de er 0-3 mdr hvor de er så små

Anmeld

8. december 2009

Misjelle

Vi har været rigtig glade for Lamaze til vores søn da han var helt ny. Det er virkelig gennemtænkt legetøj ned til mindste detalje. Jeg er sikker på du kan købe noget tilsvarende som er lige så godt, men jeg faldt pladask for de skønne stærke farver de bruger. det synes jeg ikke rigtig at have fundet på andet legetøj til de små.

Anmeld

8. december 2009

Vingummien

Maja84 skriver:

Ja jeg tænkte mest på de helt små, fik ejg vist ikke skrevet jeg tænker om det gør en stor forskel når de er 0-3 mdr hvor de er så små

Var skam også de helt små jeg tænkte på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.