Tina Andersen skriver:
ja jeg var da sikekr på at vi skulle have 3 men Sofie har taget pippet fra os
hun er simpelthen en bølle og ja så er vi kommet frem til at vi nok bare skal have de to vi har fået og det passer os allesammen rigtig fint.
Og ja hun er dælme blevet stor og dygtig hun snakker helt vildt og er bare så god til mange ting hun er f.eks allerede opmærksom på Tiiiis som hun så sødt råber ud over det hele når det er
MEn det er skønt hun er også begyndt at synge og danser og klapper og er jo bare en skøn unge men jeg tror det er slut prut finale her 
Ja her er det jo så Milas der er en bølle.... Nu er der indført timeout med det samme han er strid. Håber det hjælper!
Han rykker og trækker kattene i halen så snart han kan komme til det, sidder de og spiser går han hen og tramper på halen, driller Filuca, rykker bøger i stykker, bider og slår ind imellem, tager ting og banker på væggene med, piller og roder i alting.... Ååååååååha jeg ku blive ved, ha ha!
Havde begge unger med i storcentret idag, hold kæft jeg er smadret når jeg kommer hjem efter sådan en tur!!! Skal KONSTANT holde øje med ham.... Han stikker af så snart han kan komme til det! Han hader at sidde i vognen men tilsidst måtte jeg simpelthen sætte ham derop og så måtte han sgu bare skrige løs!
Filuca har ALDRIG villet stikke af, tværtimod. Har altid holdt sig tæt til os.... Så det trækker godt nok tænder ud at være alene afsted sammen med ham.....
Mine forældre var med i storcentret for noget tid siden og min mor syntes godt nok det var to mands arbejde at holde styr på ham, ha ha!
Så har ikke så travlt med nummer 3 
Anmeld