lang tid siden jeg har fået skrevet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Tina Andersen

Men jeg får læst alle indlæg (Dyyyyygti)

Hold op hvor tiden flyver når man har 2 unger og job skal passe træning og kor og hus og..... men nu synes jeg det var på tide at vise mine skønne unger frem

Emil er ved at være klar til skole, han er blevet så stor og dygtig her på det sidste at vi næsten ikke kan følge med, men det er super dejligt at han er som han er (en gavtyv med glimt i øjet)

Sofie er blevet 1 1/2 og er også helt fremme i skoene, ordene vælter ud af det bette menneske hun synger og fortæller en masse er begyndt at sige små sætninger og hun forstår alt hvad vi siger til hende, men man har da ikke en storebror for ingenting hun er også en lille bølle, men tilgengæld en deglig en og hun forstår virkelig at charme alt og alle.

Nu glæder vi os til juleferien så vi kan få hygget sammen alle 4 som vi skal være for altid vi har besluttet at Sofie skal være rosinen i pølseenden (er rigtig glad for den beslutning) så nu er vi begyndt at sælge ud af babytingene og det er skønt at få det væk når nu det skal være.

Håber at I alle har det godt, det var rart lige ta få pippet med kh Tina & co.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejligt at få en update fra dig. Og super skønne billeder af ungerne altså

Det er bare dejligt, når de er kommunikative og nogen røvere

Anmeld

8. december 2009

Annette

Dine unger er lige så gavtyveagtige og dejlige som Oliver og resten af ungerne i den her gruppe. Tror det har noget med mødrene at gøre

Dejlige billeder af ungerne

Knus Annette

Anmeld

8. december 2009

tumle81

Det er simpelthen nogle helt fantastiske børn du har, virkelig charmerende og gavtyve agtige at se på...

Dejligt at høre fra dig, det lyder som om I skal have en dejlig hygge jul...

Jeg ser også frem til at Peter har fri mellem jul og nytår, og vi alle 5 skal hygge og være sammen. Det varer nok noget tid før vi får den mulighed i julen igen!!

Knus Kathrina

Anmeld

9. december 2009

Tina2

Overskønne unger Tina! Og hvor er Sofie da blevet stor siden jeg så hende sidst!!!!

Havde I overvejet nummer 3? Vi vil jo riiiigtig gerne ha en 3'er, men ikke lige nu. Synes vi har rigeligt i alt det byggeri og Milas er skisme så vild, så kunne ikke lige forestille mig en bette en mere lige nu  Så vi venter lidt

Anmeld

9. december 2009

Tina Andersen

ja jeg var da sikekr på at vi skulle have 3 men Sofie har taget pippet fra os hun er simpelthen en bølle og ja så er vi kommet frem til at vi nok bare skal have de to vi har fået og det passer os allesammen rigtig fint.

Og ja hun er dælme blevet stor og dygtig hun snakker helt vildt og er bare så god til mange ting hun er f.eks allerede opmærksom på Tiiiis som hun så sødt råber ud over det hele når det er MEn det er skønt hun er også begyndt at synge og danser og klapper og er jo bare en skøn unge men jeg tror det er slut prut finale her

Anmeld

9. december 2009

Tina2

Tina Andersen skriver:

ja jeg var da sikekr på at vi skulle have 3 men Sofie har taget pippet fra os hun er simpelthen en bølle og ja så er vi kommet frem til at vi nok bare skal have de to vi har fået og det passer os allesammen rigtig fint.

Og ja hun er dælme blevet stor og dygtig hun snakker helt vildt og er bare så god til mange ting hun er f.eks allerede opmærksom på Tiiiis som hun så sødt råber ud over det hele når det er MEn det er skønt hun er også begyndt at synge og danser og klapper og er jo bare en skøn unge men jeg tror det er slut prut finale her

Ja her er det jo så Milas der er en bølle.... Nu er der indført timeout med det samme han er strid. Håber det hjælper!

Han rykker og trækker kattene i halen så snart han kan komme til det, sidder de og spiser går han hen og tramper på halen, driller Filuca, rykker bøger i stykker, bider og slår ind imellem, tager ting og banker på væggene med, piller og roder i alting.... Ååååååååha jeg ku blive ved, ha ha!

Havde begge unger med i storcentret idag, hold kæft jeg er smadret når jeg kommer hjem efter sådan en tur!!! Skal KONSTANT holde øje med ham.... Han stikker af så snart han kan komme til det! Han hader at sidde i vognen men tilsidst måtte jeg simpelthen sætte ham derop og så måtte han sgu bare skrige løs!

Filuca har ALDRIG villet stikke af, tværtimod. Har altid holdt sig tæt til os.... Så det trækker godt nok tænder ud at være alene afsted sammen med ham.....

Mine forældre var med i storcentret for noget tid siden og min mor syntes godt nok det var to mands arbejde at holde styr på ham, ha ha! Så har ikke så travlt med nummer 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.