Scanningsbilleder som lovet (undskyld forsinkelsen)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

rebekkachristensen

nårh hvor kært!!!!!!!! ville ønske jeg os havde fået en 3d scanning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

rebekkachristensen skriver:

nårh hvor kært!!!!!!!! ville ønske jeg os havde fået en 3d scanning!

Da det var en kønsscanning kostede den kun 700. ALLE pnegene værd og mere til

Anmeld

8. december 2009

rebekkachristensen

Ansemusen skriver:

Da det var en kønsscanning kostede den kun 700. ALLE pnegene værd og mere til

ej... de steder jeg har ledt har de kostede 1200 og op efter, hvilket jeg synes er meget lige samtidigt med at skulle købe baby udstyr og os når jeg ikke rigtig kan styre mig med baby tøj hvor fik du scanningen henne? jeg er i uge  36+ så ved ikke hvor meget de kan se mere?

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Det er en kønsscanning der koster 700 hos Scanningsjordemoderen.dk den tager ca. 15 min. hvorimod alm. 3D scanning på 45 min. senere i forløbet koster de der 1400. Med mindre man har været til en scanning hos dem før, så får man 300 kr. i rabet. Så du kan slet ikke nå det til 700 kr. nu, men sal give de der 1200-1400 kr. Desværre! Men din bebs kommer jo også snart ud

Anmeld

8. december 2009

rebekkachristensen

Ansemusen skriver:

Det er en kønsscanning der koster 700 hos Scanningsjordemoderen.dk den tager ca. 15 min. hvorimod alm. 3D scanning på 45 min. senere i forløbet koster de der 1400. Med mindre man har været til en scanning hos dem før, så får man 300 kr. i rabet. Så du kan slet ikke nå det til 700 kr. nu, men sal give de der 1200-1400 kr. Desværre! Men din bebs kommer jo også snart ud

ja... det gør hun.. jeg kunne bare godt ha tænkt mig at få vuderet igen at det er en pige men ja, før jeg vidste om jeg beholdte hende sagde jeg at det var en pige, og til md sagde de os en pige, så bliver virkellig overrasket hvis det er en dreng, men man ved jo aldrig..

Anmeld

8. december 2009

loutj

Hejsa og tak for sidst Sikke nogle dejlige billeder af jeres dejlige dreng Synes det er nogle rigtig gode billeder..

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh sikke nogle fantastisk dejlige billeder   Vi skal selv have en 3D/4D scanning  i 23.uge d.21.december og jeg glæder mig SÅ meget!!!! Det er ikke en kønsscanning så vi får ca. 45 minutter til 1400kr. Og nu hvor jeg har set din lillemand glæder jeg mig endnu mere!!!

Anmeld

9. december 2009

Ansemusen

loutj skriver:

Hejsa og tak for sidst Sikke nogle dejlige billeder af jeres dejlige dreng Synes det er nogle rigtig gode billeder..

Selv tak søde  Det var nu rigtig hyggeligt trods nul alkoholindtag *griner*

Anmeld

9. december 2009

Ansemusen

Ihh sikke nogle fantastisk dejlige billeder   Vi skal selv have en 3D/4D scanning  i 23.uge d.21.december og jeg glæder mig SÅ meget!!!! Det er ikke en kønsscanning så vi får ca. 45 minutter til 1400kr. Og nu hvor jeg har set din lillemand glæder jeg mig endnu mere!!!

Allerede i uge 23? Da vi var til kønsscanning sagde hun, at det ville være mest optimalt at komme efter uge 30 til den store 3D scanning, altså den i 45 min. for 1400 kr.

Tak for komplimentet, tror han bliver meget smuk - hihi!

Anmeld

9. december 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Dejligt endelig at se de længe ventede billeder.

Jeg glæder mig meget til at se hele dvdén.

Jeg synes faktisk rigtig godt om billede nummer tre og synes ikke det er utydeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.