Hej søøøøøøøøøøde Tina.
Hvor er jeg glad for, du spørger til mig :).
Jeg savner bestemt også dig rigtig meget - vidste egentlig ikke hvor meget inden jeg lige kiggede forbi herinde, sådan lidt tilfældigt og fik læst lidt op på indlæggene herinde.
Jeg har sendt dig et par mails på den hotmail adresse, jeg har til dig, men de bliver returneret hver gang - har du mon fået ny mailadr.??
Det lyder som om, at du har haft en træls periode derhjemme, men jeg håber, at det hele løser sig, så det bliver en god og holdbar situation for jer alle. Det er jo rigtig svært at leve sammen med en, der har en depression, så hvis det er det Michael har, så har han jo rigtig meget brug for hjælp.
Tror min mand var ved at gå ud af sit goe skind rigtig mange gange, inden jeg kom i behandling, fordi jeg kunne være rigtig uudholdelig at være sammen med - og jeg gjorde alt, hvad jeg kunne for at presse citronen så meget som muligt bare for at se, hvor langt jeg kunne køre den - og alt sammen kun fordi jeg bare havde det så dårligt med mig selv, og var overbevist om at jeg ikke fortjente at være glad og lykkelig.
Nå men ikke mere om det - jeg er et helt andet menneske efter, jeg har fået medicin, så hurra for det :D
Vi har det skam godt herhjemme. Emma og Clara bliver hele tiden frækkere og frækkere, og så er de selvfølgelig et par ulltra dejlige piger, og Clara er absolut også en pige med ben i næsen og en meget kærlig lille pige. Hun kysser alt og alle hun kommer i nærheden af, selv servitricer på en cafe i Tyskland, hihi - det var altså for sjovt. Og så kan hun sætte storesøster på plads - i dag begyndte Emma og græde, da vi skulle ud af døren, hvorefter Clara går hen til hende og siger "tyst - okay" med løftet pegefinger og det hele, det var altså var så herligt :D.
Vi har været ret plaget af sygdom i de sidste par måneder - både ungerne og jeg selv, så det har været rigtig træls, så nu håber jeg, vi kan holde os fri et stykke tid.
Ellers så prøver jeg så småt at komme ud på arbejdsmarkedet igen - har været til et par samtaler, men so far er der ikke kommet noget ud af det. Har dog en samtale igen i morgen, så nu får vi se ;))
Jeg skal på en uges sommergospel på en højskole ved Slagelse her i juni/juli - det er første gang jeg skal være væk fra Anders og ungerne i så lang tid. Det bliver vildt hårdt, men jeg tror også, det bliver rigtig rigtig sundt for mig at komme ud og få overskredet nogle grænser, for det kommer jeg helt sikkert til - både m.h.t. musikken, men også bare det at være væk fra familien - for det er jeg ikke særlig god til, og har aldrig været det - så jeg er meget spændt på, hvordan jeg klarer det.
Hvad med dig søde?? Du er glad for arbejdet og har fået søde kolleger??
Hvis du har tid til en kop kaffe en dag, så kan du altid bare sige til - det kunne bare være super hyggeligt :).
Stort kram til dig og dine skønne unger - det er et super dejligt billede af William du har på din profil ;).
Kæmpe (H) Anja
Anmeld