Timons alt for tidlige ankomst til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. december 2009

gladmortil3

Den 19 juni 2006 var vi til vægtscanning af vores lille barn da min kontrol jdm ikke mente barnet var stort nok.. H*N vejet 2106 g bagefter var vi inde og snakke med den øverste jdm hun spurte ind til om jeg mærket ham og hvor tit og der til kunne jeg svare jeg mærket ham tit og gerne lige når man skulle til at sove... jeg nævnete at jeg havet mange plukvver men mente det vel var helt naturligt i og med det var mit 3 barn hun ville så gerne lave en underlivsundersøgelse jeg var i uge 32+4 på det tidspunkt da hun tager fingerne ud igen var der blod på dem... om aftene da jeg ligger i sofaen og ser fjernsyn går vandt i en stor skylle jeg ringer til fødegangen som siger de sender en ambulance og at jeg skulle blive liggene til de kom... inde på fødegangen kunne de konstatere at det var vandet der var gået og jeg skulle have pencilin da det kunne være en infektion der havet gjort så vandet gik.. nævnte for dem at en jdm havet lavet en underlivundersøfelse om formiddagen men det mente de ikke havet betydning den 20 juni bliver jeg kørt på svangerkliikken da jeg ikke havet født ikke havet ondt og som lægen sage vandet må gerne sive til uge 40 og de ville ikke gøre noget for at stoppe fødslen men heller ikke fremskynde den jeg skulle dog blive i sengen og kun stå op når jeg skulle på wc ellers ikke... den 21 juni for jeg kørt hjertekurve på den llle for at se om den har det godt og om jeg har veer den sidste kurve de køre på mig er kl 14 jdm tolker mine veer som plukveer da jeg ikke har ondt og ligger og snakker med hende samt ser extrem hjemmeservice på tv3 kl 1430 melder de første presseveer sig og er ikke blevet mærket på siden jeg kom på fødegangen den 19 juni ringer på klokken og der kommer en jdm ind hun se noget underlig ud i hoved da hun mærker på mig for barnet står lige inden for først mener hun godt vi kan nå fødegangen men efter 2 sek skifter hun mening og siger det kan vi ikke. de skruger op for varmen på stuen ligger stadig på svangerklinikken og jdm ringer efter børnelægen da der intet er klar til den lille kommer ud jeg havet pludselig 5 jdm på stuen og efter 10 min presseveer kom han ud. havet fået afvide jeg ikke ville få ham op på maven da han var kommet for tidligt og skulle i kuvøse men i og med han kom som han gjor var der intet klar til ham så fik en meget lille baby på maven for at holde ham varm.. vores lille dreng vejet 2118 g og var 44 cm født i uge 32+6 vi lå på neo i 3 uger og mens vi lå der fik han nogen bumseligene knopper passet med der hvor de havet taget fat om hans hoved og arme ved fødslen sygeplejsken sage det var homonknopper nu han fik mit mælk. da vi endelig kom hjem fik vi besøg af sp dagen efter vores hjemkomst hun kunne melde at det bestemt ikke var homonkoppper men mere lignet noget andet vi kørte til egen læge med ham og blev indlagt meget akut med ham da han havet børnesår på det meste at overkroppen hvilket lægen sage det kunne koste vores lille barn livet da han var født for tidligt og der med intet imunforsvar havet.. dan vores lille dreng var 3 mdr blev han opereret for reflux... i dag er han enstor dreng på 3 år han trives og taer på han er stadig lille af alder og vægt han talte for 2 i alt den tid han gik i dagpleje, fik udskudt børnehave start i 4 mdr hvor hans dagpleje mor hjalp med at køre ham ind vores lille dreng kom til at hedde Timon

Vedhæftet thumbnail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.