Ja, det er rigtigt nok, min datter på 10 er godt i gang med hendes anden omgang af skoldkopper, første gang hun havde dem var da hun lige var blevet 4 år.
Det hele startet som sadvanligt med en masse små røde knopper over hele kroppen, jeg troede at det var noget allergi, men det blve være og være som dagen gik, og de antihisatmine som lægevagten havde sagt jeg skulle give hende, hjalp selvfølgelig ikke. Da vores udlejer så lige kop forbi til en kop kaffe bad jeg hende se på dem og hun sage med det samme at det var skoldkopper
, hvor jeg så kvitteret med at det kunne det altså ikke være for det havde hun haft, hvor på min udlejer sage at der er nogen der få det mere end en gang... Hmm
Ringede til vores egen læge dage efter og da han efter at have hørt min beskrivelse af de der knopper, ja så sage han at der var ikke nogen grund til at vi skulle køre den lange vej for at han kunne se på hende, for det var uden tvivl skoldkopper.
Nu er det mandag, en uge efter hun fik konstateret dem og ja, hun har stadigvæk masser af blære... Håber ikke det tager 3 uger som det gjore sidste gang.
Anmeld