Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er termins dagen endelig nået. puh ha. håber der er ved at ske noget har i hver fald været vågen hele natten pga plukveerne. er stadig i tvivl om det er plukveer eller veer men de gør lidt nas. ser tiden an, skal også til jordemoder idag kl 14 så kan hun måske se om der er sket noget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er maven altså bare smuk på dig.. Du er utrolig smuk gravid, det må jeg sige..
MaleneF skriver: Hvor er maven altså bare smuk på dig.. Du er utrolig smuk gravid, det må jeg sige..
mange tak
livpultz skriver: så er termins dagen endelig nået. puh ha. håber der er ved at ske noget har i hver fald været vågen hele natten pga plukveerne. er stadig i tvivl om det er plukveer eller veer men de gør lidt nas. ser tiden an, skal også til jordemoder idag kl 14 så kan hun måske se om der er sket noget.
du er rigtig smuk gravid.
det er et godt billede af jer to
kram tanja 25+1
for at det er i dag bebsen vil ud
Rigtig godt billed af jer 2 sammen, og super flot mave
Jeg for at det er i dag baby kommer ud til jer, og puster lige en masse ve-støv af sted til dig, pust *******************
Flot mave... Og rigtig godt billede af jer...
Uha held & lykke søde! fingre for der sker mere!
****Vestøv**** afsted til dig - og sikke nogle lækre lækre billeder, du / er velnok smukke!!!
kom så ud, lille chokolade baby!
I er bare så skønne sammen, søde!
STOOOOOR spand vestøv afsted til dig
ihh hvor er det bare nogle gode billeder og hvor er din mave bare super fin;-) jeg krydser fingre for at du ikke komer til at gå over tidog held og lykke hvis der skulle ske noget;-)glæder mig til at se jeres lille baby;-) hilsen marie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128