Pyrus og Josephine ;-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Fines mor

Vi fik besøg af Pyrus idag i Ringe;-) Hun var ved at blive helt ulykkelig fordi de andre børn skuppede, så hun ikke kunne få et kram og et billede ;-( Mor overtalte så Pyrus til at stoppe op - fik nej først meeeen mor har spidse albuer haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Tina2

Ha ha, du lyder sgu som mig  Til Bavian-rock i Parken da Mohammed kom, sagde jeg også bare til Filuca at hun skulle holde sig fast på mig, så skulle jeg nok få hende opad mod scenen (der var tætpakket) men man er vel gammel NKOTB-fan, hvor det bare gjaldt om at komme tæt på, he he..... Så vi fik "sneget" os godt opad

Dejligt han lige gav et kram og et billede!

Anmeld

6. december 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Ha ha, du lyder sgu som mig  Til Bavian-rock i Parken da Mohammed kom, sagde jeg også bare til Filuca at hun skulle holde sig fast på mig, så skulle jeg nok få hende opad mod scenen (der var tætpakket) men man er vel gammel NKOTB-fan, hvor det bare gjaldt om at komme tæt på, he he..... Så vi fik "sneget" os godt opad

Dejligt han lige gav et kram og et billede!

Jaaa jeg står sku ikke sådan tilbage ;-))) Jeg ved jo hvor stort det er, fra mine gamle Herreys dage haha;-)

Bagefter var hun ikke til at skyde igennen, og de andre dumme børn var glemt;-)))

Anmeld

6. december 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Jaaa jeg står sku ikke sådan tilbage ;-))) Jeg ved jo hvor stort det er, fra mine gamle Herreys dage haha;-)

Bagefter var hun ikke til at skyde igennen, og de andre dumme børn var glemt;-)))

Yes, det samme her  Og nu synes jeg jo også Mohammed er rigtig sød og især fordi Filuca gør, så selvfølgelig skal hun ha' det optimale ud at det når han er på

Anmeld

6. december 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Yes, det samme her  Og nu synes jeg jo også Mohammed er rigtig sød og især fordi Filuca gør, så selvfølgelig skal hun ha' det optimale ud at det når han er på

Lige præcis - jeg skal nok hjælpe hende frem ;-)))

Sengen kalder- sov godt knus. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.