Prinsessens værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har lige lovet at lægge lidt billeder ind af prinsesse Lauras værelse. Vi er ikke færdige endnu, men vi er nået langt.Der ligger stadig værktøj osv, så det roder lidt

Henne over stolen skal der hænge endnu en hylde med badeænder på, og så skal der hænges gardiner op og finpudses lidt. Vi vil gerne have nogle farver derind, så tror vi køber nogle "pletter" i farver (dem fra Ikea, hvor der lige nu ligger et cremefarvet ved sengen).

Tja.. spørg endelig hvis der er spørgsmål

Knus Caroline

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Mira0911

Hvor er det bare et super flot værelset i har fået fikset frem der....

kan lide hylderne med ænderne....

Anmeld

6. december 2009

Malene84

Love it, love it - love it  Hvor er det bare fiiint - er helt grøn af misundelse - der er tusind år til jeg kan begynde at lave børneværelse... fedt at jeg må følge med i dit

Du må opdaterer så snart der sker noget nyt - det blir da bare et vildt hyggeligt værelse

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Malene84 skriver:

Love it, love it - love it  Hvor er det bare fiiint - er helt grøn af misundelse - der er tusind år til jeg kan begynde at lave børneværelse... fedt at jeg må følge med i dit

Du må opdaterer så snart der sker noget nyt - det blir da bare et vildt hyggeligt værelse

bare vent søde.. før du ved af det er du også i fuldt sving med det hele

Tror ikke vi får lavet så meget det næste stykke tid, da jeg så småt skal igang med at skrive specialeseminar, men mon ikke Daniel pusler lidt videre alligevel

Er vild med det! Kan næsten ikke vente til hun kan tage det i brug (selvom det går lidt tid endnu )

Anmeld

6. december 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Har lige lovet at lægge lidt billeder ind af prinsesse Lauras værelse. Vi er ikke færdige endnu, men vi er nået langt.Der ligger stadig værktøj osv, så det roder lidt

Henne over stolen skal der hænge endnu en hylde med badeænder på, og så skal der hænges gardiner op og finpudses lidt. Vi vil gerne have nogle farver derind, så tror vi køber nogle "pletter" i farver (dem fra Ikea, hvor der lige nu ligger et cremefarvet ved sengen).

Tja.. spørg endelig hvis der er spørgsmål

Knus Caroline

Ej det er sgu da lækket, bliver jo helt misundelig Det skal hun nok blive glad for, det er jeg sikker på

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Rigtig lækkert med stolen til at sidde i under amningen

Og hvor har i fundet den fede lampe ved puslebordet?

Anmeld

6. december 2009

Moderator

TbCp skriver:

Rigtig lækkert med stolen til at sidde i under amningen

Og hvor har i fundet den fede lampe ved puslebordet?

Den er fra IKEA

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S59861238

Anmeld

6. december 2009

JustAnotherName

Det ser virkelig godt ud 

Anmeld

6. december 2009

Malene84

der burde blive lavet en tråd, hvor I viser børneværelserne frem til alle os - som skal vente i mange måneder for ar komme i gang. hehe. minus-kreativ - så dejligt at kunne se andre finde ud af det

Anmeld

6. december 2009

Ranarupta

Årh, hvor er det fint!! 

Jeg er helt vild med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.