Tvillingerne til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.494 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Malene84

her er billederne fra NF-scanningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Malene84 skriver:

her er billederne fra NF-scanningen

hvor er de fine, det bliver spændende hva der gemmer sig derinde. 2 drenge, 2 piger eller en af hver.. hva tror du? hva har du på fornemmelsen?

knuskarina 30+5

Anmeld

6. december 2009

Malene84

Tusind tak

Jeg håber af hele mit hjerte at der er en af hver  men er bange for at blive skuffet, så prøver at holde det nede. Det havde bare været så fedt, når de nu alligevel er tveæggede. Ellers er 2 drenge heller ikke helt af vejen

Alle mine veninder har piger - såååå - men bliver da lykkelig hvis det ender med at være piger. Vil gerne bare have noget, de andre ikke har. hahah.

kram

Anmeld

6. december 2009

LinLin

Malene84 skriver:

Tusind tak

Jeg håber af hele mit hjerte at der er en af hver  men er bange for at blive skuffet, så prøver at holde det nede. Det havde bare været så fedt, når de nu alligevel er tveæggede. Ellers er 2 drenge heller ikke helt af vejen

Alle mine veninder har piger - såååå - men bliver da lykkelig hvis det ender med at være piger. Vil gerne bare have noget, de andre ikke har. hahah.

kram

Er måske et dumt spørgsmål, men hvordan kan man se at de er tveæggede?

Anmeld

6. december 2009

maria_wlt

Er måske et dumt spørgsmål, men hvordan kan man se at de er tveæggede?

Tvillinger kan enten have hver sin moderkage eller en fælles.

Tveæggede tvillinger har hver sin moderkage og hver sin ydre og indre fosterhinde, og det kan tydelig ses ved en scanning.

Anmeld

6. december 2009

Malene84

præcis!!!

og i øvrigt slet ikke et dumt spørgsmål... man kan heller ikke se det særlig godt på billedet... vi måtte også lige spørge hende scannings-damen flere gange

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er altså spændt på hvem der gemmer sig derinde

Anmeld

6. december 2009

LinLin

maria_wt skriver:

Tvillinger kan enten have hver sin moderkage eller en fælles.

Tveæggede tvillinger har hver sin moderkage og hver sin ydre og indre fosterhinde, og det kan tydelig ses ved en scanning.

Ah! Okay :-)

Anmeld

6. december 2009

lillemunk

Så fine de er
Mine er enægget så her er det jo enten eller men glæder mig også til at finde ud af hvad der gemmer sig der inde.

Syntes nu dine ser meget store ud på billedet i forhold til mine.(bliver lidt urolig)

Hvor store er de på billede i cm?

Anmeld

6. december 2009

Malene84

taaak

tvilling 1 - øverst - er på billedet 6,9 cm

tvilling 2, er 6,7 cm

Hvor langt er du henne? og er det på tirsdag du finder ud af kønnet? jeg betaler 500 kr for at finde ud af det allerede nu, kan bare ikke vente længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.