Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fik denne tidlige scanning grundet mange, mange mavesmerter men det viste sig jo at have sin årsag, eller - i hvert fald viste det sig at jeg var gravid - og der er 2 stk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hahahaha... ligner i øvrigt små delfiner i dette stadie
de ser sjove ud når de er så små! Vi så jo også vores prinsesse da jeg kun var 7 uger henne
Bliver spændende i næste uge, søde!!!!
knuser
Taaak sweetie
Malene84 skriver: Fik denne tidlige scanning grundet mange, mange mavesmerter men det viste sig jo at have sin årsag, eller - i hvert fald viste det sig at jeg var gravid - og der er 2 stk
Hvor er det fint, hvir langt er du på dette billede, skal selv til tidlig scanning og tror minimum jeg er 4+5 så håber jo at kunne se lige så meget som dit flotte billede, dog kun med 1 stk baby
Maja84 skriver: Hvor er det fint, hvir langt er du på dette billede, skal selv til tidlig scanning og tror minimum jeg er 4+5 så håber jo at kunne se lige så meget som dit flotte billede, dog kun med 1 stk baby
Her er jeg ca. i uge 3 el. 4!!! De grinede da jeg seriøst kun lige er blevet gravid, da dette blev taget. hehe
Malene84 skriver: Her er jeg ca. i uge 3 el. 4!!! De grinede da jeg seriøst kun lige er blevet gravid, da dette blev taget. hehe
haha okay, jamen så håber jeg da at de kan se noget til min scanning i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128