Tvillingerne i uge 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.258 visninger
6 svar
2 synes godt om
6. december 2009

Malene84

Fik denne tidlige scanning grundet mange, mange mavesmerter  men det viste sig jo at have sin årsag, eller - i hvert fald viste det sig at jeg var gravid - og der er 2 stk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Malene84

hahahaha... ligner i øvrigt små delfiner i dette stadie

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

de ser sjove ud når de er så små! Vi så jo også vores prinsesse da jeg kun var 7 uger henne

Bliver spændende i næste uge, søde!!!!

knuser

Anmeld

6. december 2009

Malene84

Taaak sweetie

Anmeld

24. august 2011

Kløver

Malene84 skriver:

Fik denne tidlige scanning grundet mange, mange mavesmerter  men det viste sig jo at have sin årsag, eller - i hvert fald viste det sig at jeg var gravid - og der er 2 stk

Hvor er det fint, hvir langt er du på dette billede, skal selv til tidlig scanning og tror minimum jeg er 4+5 så håber jo at kunne se lige så meget som dit flotte billede, dog kun med 1 stk baby

Anmeld

24. august 2011

Malene84

Maja84 skriver:

Hvor er det fint, hvir langt er du på dette billede, skal selv til tidlig scanning og tror minimum jeg er 4+5 så håber jo at kunne se lige så meget som dit flotte billede, dog kun med 1 stk baby

Her er jeg ca. i uge 3 el. 4!!! De grinede da jeg seriøst kun lige er blevet gravid, da dette blev taget. hehe

Anmeld

24. august 2011

Kløver

Malene84 skriver:

Her er jeg ca. i uge 3 el. 4!!! De grinede da jeg seriøst kun lige er blevet gravid, da dette blev taget. hehe

haha okay, jamen så håber jeg da at de kan se noget til min scanning i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.