Gode tips til børnefødseldag søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2009

ekzunz

Jeg mangler nogle gode ideer til at gøre en sukker-fri børnefødselsdag lidt mere festlig.

Jeg laver pizzasnegle, pølsehorn og grøntsagsstave og så laver jeg også nogle frugtspyd som jeg sætter i halve hvidkålshoveder.

Men hvad kan man ellers gøre?? Jeg tænker på isterninger med frugt - er det mon noget?? Kan jeg lave små skåle med mandler og rosiner - det må de vel godt få?

Jeg er spejl-blank.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

TbCp

Znuzke skriver:

Jeg mangler nogle gode ideer til at gøre en sukker-fri børnefødselsdag lidt mere festlig.

Jeg laver pizzasnegle, pølsehorn og grøntsagsstave og så laver jeg også nogle frugtspyd som jeg sætter i halve hvidkålshoveder.

Men hvad kan man ellers gøre?? Jeg tænker på isterninger med frugt - er det mon noget?? Kan jeg lave små skåle med mandler og rosiner - det må de vel godt få?

Jeg er spejl-blank.....

Hvor små er børnene?

Børn under 3 år må jo helst ikke få nødder.

Ellers synes jeg det lyder som nogle rigtig gode ideer du allerede har

Anmeld

6. december 2009

ekzunz

TbCp skriver:

Hvor små er børnene?

Børn under 3 år må jo helst ikke få nødder.

Ellers synes jeg det lyder som nogle rigtig gode ideer du allerede har

De er vel fra 3-5 sådan cirka

Jeg synes bare jeg mangler lidt - jeg havde jo regnet med at lave en McQueen kage, men det må man jo ikke, og det er nok lidt svært at skabe samme wow-effekt med gulerødder

Anmeld

6. december 2009

Lone Jakobsen

Znuzke skriver:

De er vel fra 3-5 sådan cirka

Jeg synes bare jeg mangler lidt - jeg havde jo regnet med at lave en McQueen kage, men det må man jo ikke, og det er nok lidt svært at skabe samme wow-effekt med gulerødder

he he he...ville ellers gerne se dig prøve

men ja...her står den også på hjemmelavede pizza, grove pølsehorn og grøntsags stave. skal nemlig selv holde fødselsdag for børnehaven den 15 december

men der er så ingen regler for sukker. så regner med at lave en vandbakkelses kagemand som de skal have til dessert.

Anmeld

6. december 2009

millesofie

Hej

man kan låne nogle rigtige gode bøger på biblioteket

de hedder noget i stil med, mad for børn, sjov med mad og sunde retter for børn osv..

der er nogle gode ideer i til hvordan man laver gulerødder sjove

kan desværre ikke huske noget bestemt men jeg ved de er til at finde henne i afd for kogebøger og i børne afd.

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.