Nordsjælland kvinderne samles her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Julia83

Hejsa kvinder!

Jeg har lavet en gruppe med piger fra Nordsjælland, på min mave.., vi er ikke så mange igen, og vil helt sikkert gerne finde frem til flere gravide fra Nordsjælland, så vi kan dele tanker, følelser og selvfølgelig ville det være dejligt hvis vi alle kunne mødes en dag.

Her er lidt om mig:

Mit navn er Julia, jeg er 26 og bor i Nordsjælland, udenfor Espergærde. Min kæreste og jeg er tilflyttere og har boet her i et halvt år nu. Jeg stud. til pædagog og er færdig til sommer. Dette er vores første barn, og beder til at vores lille ært bliver derinde.. Der er jo ingenting man kender til, når det er første gang.

Jeg skal til lægen for første gang d. 7 Januar, hvilket der er meget lang tid til synes jeg. Efter tre graviditets test, er jeg dog ikke i tvivl. Jeg er sat til d. 3 August og vi glæder os rigtig rigtig meget. Vi vil fortælle det til vores familie i julen, vi har allerede fortalt det til nogen af vores nærmeste venner. Synes det er en svær hemmelighed at holde på..., når man pludselig bliver så lykkelig.

Håber at der er flere fra Nordsjælland derude.

Mange Hilsner Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

CamillaSoefelt

Halløj..

Jeg er selv fra Nordsjælland, nærmere betegnet som Birkerød..;0)

Jeg er 24år og bor sammen med kæretsen på 30år og vores skønne labrador Buddy på 4år.

Vi venter Vores første barn den 29/6-2010 og glæder os helt vildt meget. Vi har været til scanning allerede, og har set at der er masser af liv derinde og et fint lille hjerte der slår.. Så det er bare SÅ dejligt. ;0)

Den 23/12-09 skal til til nakkefoldscanning på Herlev.. Det glæder vi os til.

Knus fra Camilla

Anmeld

9. december 2009

Risen

Hej : )  God idé med denne gruppe..

Ja det er da lang tid du skal vente på at komme til lægen. Men det skifter vel fra læge til læge..

Jamen jeg er fra København eller nærmere Amager .. Der bor jeg i en lejlighed sammen med min kæreste på 23. 

Vi venter os sjovt nok også barn den 29/06-2010.  Jeg var til NK scanning i tirsdags og det var verdens mest fantastiske følelse, så du kan godt glæde dig

KH

Anmeld

4. januar 2010

Anirak

Godt initiativ..

Jeg hedder Karina, er snart 26 og bor i Roskilde med min elskede mand.

Vi blev gift 07.08.09 og venter vores første ønskebarn omkring 1. august. Vi skal til NF-scanning d. 22.

Det kunne da være fedt at mødes en dag. Så stor er Sjælland jo heller ikke.

Anmeld

8. januar 2010

CamillaSoefelt

Hej og velkommen til.

Og tillykke med den lille spire..

Knus herfra

Anmeld

24. maj 2010

Millzi

Jeg hedder Camilla, er 25 år og bor i Skibby, lidt udenfor Fr.sund. Vi venter vores første barn til juni

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

Kan se at nogle af indlæggene stammer helt fra 09  Men jeg skriver lige alligevel.

Her : Tanja 32 år,  som venter barn nr. 2 skal have planlagt kejsersnit den 15.07.10 på Gentofte, bor sammen med min mand og vores datter olivia som er 16 mdr., vi bor i Virum

Pt. arbejder jeg på gentofte hospital som lægesekretær og læser til akademimerkonom i ledelse på erhversakademiet en aften om ugen. Så her er nok at se til i det daglige og en mere gør det nok ikke mindre hektisk  Jeg glæder mig .

Har i mødtes i gruppen eller blev det ikke til noget?

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.