Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lidt på bar bund mht hvilken babyudstyr man skal have til en nyfødt har i nogle forslag til hvad man skal starte med
ps jeg er nu i 19 uge og jeg kan mærke en stor aktivitet i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
der er lidt forskellige sider her på nettet hvor de kommer med gode råd til hvad man bør have når den lille kommer men det er jo forskelligt fra person til person hvad man syntes man har brug for... her lidt sider jeg selv syntes er gode...
www.mamanet.dk - under udstyrsguide -indkøbsliste
www.babyland.dk
www.min-mave.dk - under artikler
www.kaereboern.dk under inkøbsliste ( som faktisk kan printes ud)
knus louise 19+3
Nogle af de ting vi har brugt rigtig meget er:
Bumbo stol
og en strækvikle, den kan vi simpelthen ikke leve uden.
Listerne er fine men lad nu være med at købe det hele.. Mindre kan godt gøre det
maria_wt skriver: Listerne er fine men lad nu være med at købe det hele.. Mindre kan godt gøre det
ja som jeg skriver er det jo en vuderingssag efter hvad man selv syntes man har brug for
lulle1985 skriver: ja som jeg skriver er det jo en vuderingssag efter hvad man selv syntes man har brug for
Ja helt sikkert.. (Det er bare så tydeligt at der er nogen der meget gerne vil sælge så meget som muligt)
maria_wt skriver: Ja helt sikkert.. (Det er bare så tydeligt at der er nogen der meget gerne vil sælge så meget som muligt)
ja og man kan jo som intetvidende førstegangsgravid købe sig fattig i mange ting... men kan godt forstå du advarer mod listerne de kunne gøre en meget fattig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128