Min mave 13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.973 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2009

Tvilling

Min mave uge 13. Nogen siger man kan se andre siger man ikke kan. Hvad siger du??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

lulle1985

Tvilling skriver:

Min mave uge 13. Nogen siger man kan se andre siger man ikke kan. Hvad siger du??

jeg syntes i hvert tilfald godt man kan se du er gravid... tillykke med den dejlige mave

Anmeld

6. december 2009

N&J

Ja altså jeg syntes altså det ligner en pigemave.. men det er en svær bluse at se det i, men til gengæld så er maven meget "rund" og dejlig, i mine øjne meget normalt for en pigemave.. Så nu må vi se hvad det bliver til.. sidder den meget lavt eller meget højt på maven..?

Hvad tænker du selv, nogen fornemmelse, jeg havde nemlig en fra starten og den holdte stik???

Anmeld

7. december 2009

Tvilling

NikitasMoar skriver:

Ja altså jeg syntes altså det ligner en pigemave.. men det er en svær bluse at se det i, men til gengæld så er maven meget "rund" og dejlig, i mine øjne meget normalt for en pigemave.. Så nu må vi se hvad det bliver til.. sidder den meget lavt eller meget højt på maven..?

Hvad tænker du selv, nogen fornemmelse, jeg havde nemlig en fra starten og den holdte stik???

Jeg den buler højt hvis man kan sige det sådan. Jeg drømte for år tilbage mit første barn ville blive en pige. Men den seneste tid har jeg haft en fornemmelse af en dreng. Så.... nu må vi se. Ja den virker meget "rund"

Anmeld

7. december 2009

Ranarupta

Meget smuk mavse! 

Synes sagtens, at man kan se, at der er babygodter derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.