Reduxin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.294 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. december 2009

hc=k

Hej alle sammen. Er der nogle der har prøvet Reduxin??

Jeg fant en side der hedder NUform hvor man kan prøve dem i 30 dage gratis(skal betalt porto).

Nogle erfaringer??

Jeg skal nok fortælle hvordan der går.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

malou

Nej jeg kender det ikke men har lige google det og på nogle norske og svesnke hjemmesider er kritikken ikke særlig god. Man bliver smimmel og får ikke andet end dårlig ånde og kvalme.... mange af dem der skriver har IKKE tabt sig!!! Desuden synes jeg at vægttab skal komme af ændring af kost og mere motion og ikke af en "miraklepille"

knus og held og lykke

malou

Anmeld

5. december 2009

hc=k

malou skriver:

Nej jeg kender det ikke men har lige google det og på nogle norske og svesnke hjemmesider er kritikken ikke særlig god. Man bliver smimmel og får ikke andet end dårlig ånde og kvalme.... mange af dem der skriver har IKKE tabt sig!!! Desuden synes jeg at vægttab skal komme af ændring af kost og mere motion og ikke af en "miraklepille"

knus og held og lykke

malou

Jeg vil faktisk give dig ret, men jeg er desperart nu, jeg har PCO og ja jeg kan virkelig ligemeget hvad jeg gør overhovedet ikke tabe mig.

Anmeld

5. december 2009

malou

hc=k skriver:

Jeg vil faktisk give dig ret, men jeg er desperart nu, jeg har PCO og ja jeg kan virkelig ligemeget hvad jeg gør overhovedet ikke tabe mig.

Jeg kan sagtens følge dig i at man bliver desperat. Har du haft kontakt med de danske vægtvogtere??

Anmeld

5. december 2009

hc=k

malou skriver:

Jeg kan sagtens følge dig i at man bliver desperat. Har du haft kontakt med de danske vægtvogtere??

Jamen jeg blev ikke mindre af det de sagde. Jeg skal snakke med min læge om ikke de kan hjælpe mig på en aller anden måde for det her går simpelthen ikke

Anmeld

5. december 2009

wamse

hc=k skriver:

Hej alle sammen. Er der nogle der har prøvet Reduxin??

Jeg fant en side der hedder NUform hvor man kan prøve dem i 30 dage gratis(skal betalt porto).

Nogle erfaringer??

Jeg skal nok fortælle hvordan der går.

Hvis det skal være en form for pille, så har lægen nogle som hedder Reductil, som er ret effektive - jeg har prøvet dem. De koster ca. 500 i måneden. hvad med den der nye som kan købes i håndkøb? Alli tror jeg den hedder, ville dog ikke selv røre den. 

Anmeld

5. december 2009

heaven

wamse skriver:

Hvis det skal være en form for pille, så har lægen nogle som hedder Reductil, som er ret effektive - jeg har prøvet dem. De koster ca. 500 i måneden. hvad med den der nye som kan købes i håndkøb? Alli tror jeg den hedder, ville dog ikke selv røre den. 

hvor er det bare forskelligt, hvordan man reagerer på sådanne slankepiller.... de der reductil - dem har jeg også prøvet, og jeg ville ALDRIG ALDRIG  anbefale dem, - end ikke til min væreste fjende.... jeg havde så skrækkelig hovedpine kunne ikke være nogen steder, det var så forfærdelig. Men min læge havde advaret mig om dette, så.... aldrig mere reductil til mig, overvægt eller ej...

Jannie

Anmeld

5. december 2009

wamse

heaven skriver:

hvor er det bare forskelligt, hvordan man reagerer på sådanne slankepiller.... de der reductil - dem har jeg også prøvet, og jeg ville ALDRIG ALDRIG  anbefale dem, - end ikke til min væreste fjende.... jeg havde så skrækkelig hovedpine kunne ikke være nogen steder, det var så forfærdelig. Men min læge havde advaret mig om dette, så.... aldrig mere reductil til mig, overvægt eller ej...

Jannie

Hos mig var der ikke voldsomme bivirkninger, så derfor ville jeg klart anbefale dem. Men der er bivirkninger i alt når man er over i denne form for vægttab. Det bedste ville altid være at tabe sig naturligt. Jeg prøvede også engang Letigen, og dem havde jeg det bare skidt med. Men det er rigtig som du skriver, at man reagerer vildt forskelligt på de forskellige piller

Anmeld

5. december 2009

Maise

hc=k skriver:

Har du prøvet metformin? Blodsukkerstabiliserende præperat som skal ordineres af lægen, og som bruges til piger med pcos. Har selv haft taget det, kobineret med pco kost og motion tabte jeg 10kg på 3 måneder. Man skal altså selv gøre en indsats med kosten og motionene også men når man så får præperatet går det også stærkt.

Anmeld

16. december 2009

mhansen

Umiddelbart ser Reduxin jo ud som om en mirakel af en slankepille. Jeg fandt også flere steder på nettet hvor man kan få en gratis pakke. se eks. altomhelse.dk/reduxin . Har dog hørt om at foretagendet bag , Nuform, fastholder brugeren i et abonnement der er svært at komme ud af. Så vær varsom når du bestiller, og læs det der står med småt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.