Jeg har sådan en følelse af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2009

TbCp

Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her indlæg eller hvad jeg vil med det.

Jeg har sådan en følelse af at min veninde ikke bryder sig om min datter og det gør mig bare rigtig ked af det.

Igår var vi til 1 års fødselsdag hos min venindes datter og min datter opførte sig rigtig pænt. Hun er ofte en lille vildbasse og sidder ikke stille på sin rumpe ret længe af gangen.
Men min veninde kommenterede flere gange hvor utroligt det var at hun opførte sig så pænt, og hvad jeg dog havde gjort ved hende siden hun ikke straks rodede alt legetøjet frem. Fik det faktisk til at lyde som om at min datter normalt var drøn træls og uopdragen.

Selvfølgelig synes hun selv at hendes datter er den dejligste i verden, det synes alle forældre jo, men det er bare KUN hende hun ser.
Jeg snakker og leger med hendes datter og synes hun er en vildt sød pige, men min veninde ænser nærmest ikke min datter.

Jeg ved godt man ikke behøver at bryde sig om alle mennesker, men det gør bare rigtig ondt indeni mig når jeg har den her følelse.

Som sagt ved jeg ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, måske bare lige lufte ud fordi jeg, igår da vi tog hjem, havde sådan en grim følelse i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

quity

Det er super træls at have en sådan følelse. Var det mig ville jeg spørge direkte, for så ved man hvor man står. Og fortælle hvorfor du spørger...

Nu skriver du kun om den ene episode, så ved ikke om du før har haft samme følelse, men at hun kommer med kommentaren om hvad du har gjort ved hende, behøver ikke være negativ ment. Har selv en niece der roder alt igennem når hun kommer, når det så sker at hun ikke gør det, joker jeg også med hvad de har gjort ved hende...

Håber det bedste for dig

Anmeld

5. december 2009

JustAnotherName

Jeg kan godt følge dig.....
Hun betyder jo noget for dig - både din veninde, men især din lille Liva jo. Så DET betyder noget for dig!
Det synes jeg ikke der er noget underligt i.

Det er mere mærkeligt, at det ikke falder din veninde naturligt at blive begejstret, når det er DIN DATTER ....også selvom hun har sin egen!

....ville gerne skrive mere, men er desværre nødt til at slutte af nu, da der kommer besøg....

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Jeg er egentlig ikke sikker på jeg overhovedet har lyst til at høre svaret

Men det gør mig bare ked af det fordi hun er en af mine bedste veninder.

Igår havde vi besøg af tre venner. To af min mands barndomsvenner og den enes kæreste og den måde de var sammen med Liva var bare så skønt at se! Og jeg ville sådan ønske at min egen veninde ville være sådan.

Nå jeg vil prøve ikke at lade det gå mig på og så bare glæde mig over de venner vi har der tydeligt viser at de godt kan lide vores datter

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

åh Tina det lyder bare ikke rart. Specielt ikke når I ses så meget og har gjort det længe.... Det er ikke en rar følelse når der er nogen der ikke gider ens barn som jo er det dyrebareste i verden. Jeg tror også jeg ville tage en snak med hende. Du kan jo bare bruge giraf-sprog. Hi hi.... Ej for lige at være seriøs så er det jo "bare" at sige hvordan du har det. Det kan hun jo ikke sige er forkert eller lave om på. Den følelse er helt reel uanset om det har været hendes hensigt eller ej. Hvis du ikke siger det højt kan hun heller ikke forsøge at ændre det. Kram til dig 

Anmeld

6. december 2009

TbCp

michella80 skriver:

åh Tina det lyder bare ikke rart. Specielt ikke når I ses så meget og har gjort det længe.... Det er ikke en rar følelse når der er nogen der ikke gider ens barn som jo er det dyrebareste i verden. Jeg tror også jeg ville tage en snak med hende. Du kan jo bare bruge giraf-sprog. Hi hi.... Ej for lige at være seriøs så er det jo "bare" at sige hvordan du har det. Det kan hun jo ikke sige er forkert eller lave om på. Den følelse er helt reel uanset om det har været hendes hensigt eller ej. Hvis du ikke siger det højt kan hun heller ikke forsøge at ændre det. Kram til dig 

Jamen du har helt ret. Tror bare jeg Skal forberede mig på at få et svar jeg ikke bryder mig om. Du ved jo nok hvordan jeg har det, selvom det du fortalte den anden dag ikke er 100% det samme.
Da jeg lige havde født kunne hun slet ikke holde fingrene fra Liva og når vi var sammen havde hun hende nok 80% af tiden.
Jeg ved da godt at Liva er noget af et bulder hoved men føler hun bare synes at Liva er mega træls.
Men ja måske en idé at "sætte ørerne på" og tage en snak med hende ;-)

Anmeld

7. december 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Jamen du har helt ret. Tror bare jeg Skal forberede mig på at få et svar jeg ikke bryder mig om. Du ved jo nok hvordan jeg har det, selvom det du fortalte den anden dag ikke er 100% det samme.
Da jeg lige havde født kunne hun slet ikke holde fingrene fra Liva og når vi var sammen havde hun hende nok 80% af tiden.
Jeg ved da godt at Liva er noget af et bulder hoved men føler hun bare synes at Liva er mega træls.
Men ja måske en idé at "sætte ørerne på" og tage en snak med hende ;-)

Ja for det er bare ikke til at gå med den fornemmlse hver gang I skal være sammen. Det vil ødelægge jeres forhold til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.