Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her indlæg eller hvad jeg vil med det.
Jeg har sådan en følelse af at min veninde ikke bryder sig om min datter og det gør mig bare rigtig ked af det.
Igår var vi til 1 års fødselsdag hos min venindes datter og min datter opførte sig rigtig pænt. Hun er ofte en lille vildbasse og sidder ikke stille på sin rumpe ret længe af gangen.
Men min veninde kommenterede flere gange hvor utroligt det var at hun opførte sig så pænt, og hvad jeg dog havde gjort ved hende siden hun ikke straks rodede alt legetøjet frem. Fik det faktisk til at lyde som om at min datter normalt var drøn træls og uopdragen.
Selvfølgelig synes hun selv at hendes datter er den dejligste i verden, det synes alle forældre jo, men det er bare KUN hende hun ser.
Jeg snakker og leger med hendes datter og synes hun er en vildt sød pige, men min veninde ænser nærmest ikke min datter.
Jeg ved godt man ikke behøver at bryde sig om alle mennesker, men det gør bare rigtig ondt indeni mig når jeg har den her følelse.
Som sagt ved jeg ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, måske bare lige lufte ud fordi jeg, igår da vi tog hjem, havde sådan en grim følelse i maven 
Anmeld