Min mave uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.253 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. december 2009

CamillaKa

Puha så er der ikke langt igen.. synes maven ser en lille smule mindre ud siden sidste billeder!? kan det passe?...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ved du hvad du venter?

Anmeld

4. december 2009

CamillaKa

Elias`s mor!<3 skriver:

ved du hvad du venter?

Nej det ved jeg ikke..!

Anmeld

5. december 2009

ønskebørn74

CamillaKa skriver:

Puha så er der ikke langt igen.. synes maven ser en lille smule mindre ud siden sidste billeder!? kan det passe?...

Jeg tror du har ret.. Den er sunket ned og strutter knapt så meget..

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

CamillaKa skriver:

puha er du så færdig...det er en smuk mave;-) !!!!!! Sådan vil jeg også se ud;-)

knus jill 22+4

Anmeld

5. december 2009

lulle1985

CamillaKa skriver:

rigtig rigtig flot mave...

Anmeld

5. december 2009

CamillaKa

Tusind tak skal i ha piger..

Anmeld

5. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

flot mave, søde!

Synes også min mave skifter størrelse, men det kommer HELT an på hvordan prinsessen ligger derinde... Kan du selv mærke hvor hovedet ligger, hvor rumpen er osv? for så kan du måske danne dig indtryk af hvordan h*n ligger!? De fylder jo forskelligt alt efter hvordan de ligger

knuser

Anmeld

5. december 2009

CamillaKa

Caroline86 skriver:

flot mave, søde!

Synes også min mave skifter størrelse, men det kommer HELT an på hvordan prinsessen ligger derinde... Kan du selv mærke hvor hovedet ligger, hvor rumpen er osv? for så kan du måske danne dig indtryk af hvordan h*n ligger!? De fylder jo forskelligt alt efter hvordan de ligger

knuser

Ja det har du nok ret i! synes ikke rigtig jeg kan mærke hvordan den ligger, måske er jeg lidt for bange for at trykke/mærke for hårdt på maven..

Anmeld

16. maj 2010

MarieMor

SUPER FLOT MAVE !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.