Mødes i Hjørring - anden del :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2009

moller84

Hej tøser.

Tænkte at nu var det jo så hyggeligt sidst vi mødtes. Ku i have lyst til at mødes igen til lidt julehygge her i dec.

kh Pernille og Emilia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi er helt bestemt med på en gang mere

Anmeld

5. december 2009

Findusinde

Marianne.risom skriver:

Vi er helt bestemt med på en gang mere

Vi er også klar.. Snakkede faktisk med Balderson i Netto i går, og vi snakkede om at finde ud af en dag..   Ih altså MArianne, hvad er det for et tidspunkt at være vågen på???

Anmeld

5. december 2009

Balderson

Ja, det er da en super ide....

Ja, jeg snakkede så også med Findusinde i Netto igår

Vi kan sagtens holde det hos mig her i Brønderslev ;0) hvis i vil det, ellers kan vi for min skyld også sagtens mødes i Hjørring igen....

Jeg regner med at jeg lige ville skrive til jer alle på facebook ang. dato, for Findusinde fortalte lige igår at hun var booket hele næste uge, men at efter den 13 dec. så var der fri ;0)

Så jeg skal bare lige have kigget på min kalender, så jeg er sikker på at jeg ikke kommmer til at planlægge 2 ting på en gang (ammehjerne)

Anmeld

5. december 2009

Benjamin09

Findusinde skriver:

Vi er også klar.. Snakkede faktisk med Balderson i Netto i går, og vi snakkede om at finde ud af en dag..   Ih altså MArianne, hvad er det for et tidspunkt at være vågen på???

Ja det ved jeg faktisk heller ikke, var meget træt i morges, og er snart på vej i den gamle by i århus, gaaaaab det bliver en lang dag, men så kan man jo bare lære det

Anmeld

5. december 2009

Benjamin09

Balderson skriver:

Ja, det er da en super ide....

Ja, jeg snakkede så også med Findusinde i Netto igår

Vi kan sagtens holde det hos mig her i Brønderslev ;0) hvis i vil det, ellers kan vi for min skyld også sagtens mødes i Hjørring igen....

Jeg regner med at jeg lige ville skrive til jer alle på facebook ang. dato, for Findusinde fortalte lige igår at hun var booket hele næste uge, men at efter den 13 dec. så var der fri ;0)

Så jeg skal bare lige have kigget på min kalender, så jeg er sikker på at jeg ikke kommmer til at planlægge 2 ting på en gang (ammehjerne)

Om det bliver hjørring eller brønderslev er ligemeget for mig, men jeg har planer den 14 dec.

Anmeld

7. december 2009

moller84

Lyder fint med mig, også at det blir i Brønderslev.

Anmeld

8. december 2009

Balderson

Marianne.risom skriver:

Om det bliver hjørring eller brønderslev er ligemeget for mig, men jeg har planer den 14 dec.

Okay, så finder jeg lige en dag efter den 14 ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.