(juni) Til jer der har fået tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2009

SaNiNa

Nicklas har jo fået sin første tand, og og under frembrudet og de sidate par dag har han bare ikke spist ret meget eller drukket. han drikker 150 ml mme i løbet af en dag og så ammer jeg jo de to gange.

Ville jeres heller ikke spise eller drikke da tænderne var på vej, han har en mere på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas har jo fået sin første tand, og og under frembrudet og de sidate par dag har han bare ikke spist ret meget eller drukket. han drikker 150 ml mme i løbet af en dag og så ammer jeg jo de to gange.

Ville jeres heller ikke spise eller drikke da tænderne var på vej, han har en mere på vej

Jeg tror det er meget forskelligt hvordan børn reagere på tandfrembrud. Phillip var overhovedet ikke mærket med det og det var et rent tilflde at jeg opdagede det Men der plejer vist ikke gå så længe mellem nummer 1 og 2.

Anmeld

4. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt hvordan børn reagere på tandfrembrud. Phillip var overhovedet ikke mærket med det og det var et rent tilflde at jeg opdagede det Men der plejer vist ikke gå så længe mellem nummer 1 og 2.

Vi kan osse den at næste tand er på vej frem. er bare så ked af han ikke rigtig vil spise han er jo sulten hele tiden.

Anmeld

4. december 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Vi kan osse den at næste tand er på vej frem. er bare så ked af han ikke rigtig vil spise han er jo sulten hele tiden.

Men det er da rart man ved hvad årsagen er, det går snart over igen og så spiser han jeg halvejs ud af huset

Har du prøvet med nogle kolde sutter, eller grøntsagsstave?

Anmeld

4. december 2009

Mca<3

Alexander er lidt pjevset men spiser fint ,,, Er du sikker på det er derfor han ikke vil spise ??

Anmeld

4. december 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Men det er da rart man ved hvad årsagen er, det går snart over igen og så spiser han jeg halvejs ud af huset

Har du prøvet med nogle kolde sutter, eller grøntsagsstave?

vi har sådan en bideting og den gider han slet ikke, men en kold klud er han helt vild med...

Håber osse snart han begynder på at spise igen

Anmeld

4. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Alexander er lidt pjevset men spiser fint ,,, Er du sikker på det er derfor han ikke vil spise ??

Kan næste ikke forstille mig andet for det startede lidt før vi så tanden var kommetr frem, og nu kan vi se den anden er ved at bryde frem osse.

men kan da osse tænkes der er noget andet men ved bare ikke hvad det skulle være så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.