Det er helt vildt at tænke på for 9mdr siden stod vi der med to små piger på lidt over 2000g og 46/47cm lange nu er vejder de omkring de 10kg og er over 75cm lange.... De er blevet et par bestemte damer og er over alt i stuen, de kommer op på alle fire men kravler kun bag ud endnu.... De har lært at sidde selv men falder bag over nogle gange så kan vi høre det i hele huset hvis de ikke lige rammer puden. De elsker at tage hinnanes sutter og legetøj, men nu er de begyndt at skrige hvis den ene stjæler legetøjet fra den anden, så det bliver til noget skrigerri i løbet af dagen. Der er godt nok meget at se til i denne her alder, selvom min mand er hjælpsom når han er hjemme, er det mest med de pratiske ting i huset han hjælper med til, jeg styger mest showet med pigerne.. jeg skal ikke klage for han hjælper,men nogle gange kan det bare godt blive for meget og så har man brug for han tager over... Så den anden dag fik jeg min helt først FRI DAG, uden jeg skulle gøre noget her hjemme eller med pigerne.. og om aften kom han med en stor buket blomster til mig, han lavede også en helt vild god fiskeret til os, vildt hyggeligt...
Vi har som sagt fået ung pige i huset og hun er her nu i 14dage hvor hhun skal lære pigerne at kende og deres rutiner, det er også derfor jeg ikke får skrevet så meget her inde som jeg gerne ville, desværre...
I dag for at fejre pigerne inviterede jeg mig selv og pigerne+ Simone på kafe og kage hos svigermor og det endte da også med vi blev og fik aftens mad....
Ville bare lige dele denne meget store dag med jer piger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld