hvornår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2009

lotte32

...skal/var i til første lægebesøg??

jeg skal først d. 5.januar, der er jeg næsten 10 uger henne...syns det var noget tidligere med de to andre graviditeter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

MTS

jeg skal den 8dec, der er jeg 8+6. Ved ikke hvad der er normalt, når nu det er min første gang, men min læge sa til mig når jeg skulle ha en tid at den skulle være i mellem min 8-10 uge.

Anmeld

3. december 2009

Risen

hm .. Mystisk.. Jeg har allerede været til 2 lægebesøg nu.. er i uge 11 Men er også førstegangs fødende.. Måske er det derfor.

Anmeld

4. december 2009

NoName

Jeg skal til 1. lægebesøg 17/12, når jeg er ca 8-9 uger henne

Anmeld

4. december 2009

CamillaT89

Min læge sagde i uge 8, men jeg har ringet ind og bestilt en tid til når jeg er i 7+3, så det er næsten i uge 8  Der står på nettet, at scanningen bare skal foretages mellem 6.-10. uge, mener jeg at have læst!?

Knus, Camilla 5+5

Anmeld

7. december 2009

Anne85

Jeg var til første lægebesøg i uge 8 (7+et eller andet) og så var jeg dernede igen i uge 10 (9+et eller andet) og få taget blodprøver.

Skal til NF d. 21. dec... der er jeg 13 uger henne... synes der er laaang tid til, men har heldigvis fået bekæftet til 2 scanninger nu at der er gang i den lille derinde og at alt ser ud som det skal

Anmeld

7. december 2009

Julia83

Jeg har første lægebeøg d. 7 januar, der er jeg 10 uger henne. Hvilket jeg også synes er sent.., jeg er også førstegang.  Har læst man først skal til nf i uge 13.

Hilsen Julia

Anmeld

7. december 2009

CamillaT89

Anne85 skriver:

Jeg var til første lægebesøg i uge 8 (7+et eller andet) og så var jeg dernede igen i uge 10 (9+et eller andet) og få taget blodprøver.

Skal til NF d. 21. dec... der er jeg 13 uger henne... synes der er laaang tid til, men har heldigvis fået bekæftet til 2 scanninger nu at der er gang i den lille derinde og at alt ser ud som det skal

Vil det sige, at jeg er i 7. uge nu, når jeg er i 6+1?

Anmeld

8. december 2009

Anne85

ct skriver:

Vil det sige, at jeg er i 7. uge nu, når jeg er i 6+1?

Jeps... de kan godt ære lidt forvirrende... men så snart man er + 1 til 6 dage erman i den næste uge.... jeg er altså fx. 10+4 idag o dermed i uge 11

Anmeld

9. december 2009

CamillaT89

Anne85 skriver:

Jeps... de kan godt ære lidt forvirrende... men så snart man er + 1 til 6 dage erman i den næste uge.... jeg er altså fx. 10+4 idag o dermed i uge 11

Okay, jamen det er da en super god nyhed. Så er jeg jo en uge længere fremme, end jeg hidtil har gået og troet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.