(februar) Diana... Hvordan gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Mira0911

Hvordan gik det med Lucas i dp? var det ikke det?

Er spændt på at høre... Håber du lige updater...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Diana...

Åhh det går super godt det er helt sikkert det bedste for lille Lucas Han klare det bare så godt han var lidt pyldret i morges da han skulle afleveres, men det går over så snart jeg ude af syne. Hans DP fortalte mig han han var det nemmeste barn hun havet haft ind til videre, De havet været i legestue idag og det er kun anden dag han er der men han tuldret rund til alle de andre børn og hygget sig og os de andre voksne og det havet hun aldrig oplevet før de andre børn plejer lige at skulle se det hele and først.

Han er os en helt anden dreng her hjemme om aften, både igår og idag har han bare leget med sig selv hvad han ellers ikke plejer at ville selv da han var færdig med at spise aftensmad satte vi ham ind i stuen mens vi spiste færdig og han hygget sig bare SÅ meget det har vi ALDRIG kunne før.

Knus Diana der ellers altid har haft en super nem og glad dreng om dagen men nu er endnu nemmer og gladere.

Anmeld

3. december 2009

Muffinmus

hvor godt for jer

Det letter altid når indkøringen kører som den skal...og ja, i har vist været velsignet med et ualmindeligt nemt barn den her gangskønt.

Anmeld

4. december 2009

Moar'en

ej hvor er det bare lækkert, så kan vi andre bare håbe på det går lige så godt for os.

Anmeld

4. december 2009

Mira0911

Det lyder jo herligt...

Anmeld

4. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er da bare fantastisk, at Lucas er så nem, at kører ind og han bare synes, at dp er fantastisk

Vi går spændt og venter på, at hører, hvor Lina får plads. Nu har Luka's vs skrevet til pladsanvisningen om, at hun gerne skulle starte dernede senest pr. 1/2. Jeg har sagt, at hvis det kræver, at jeg tager pladsen i januar gør jeg gerne det selvom vi først skal bruge den pr. 1/2. Men hun har sin vante gang dernede og kender både personalet og de andre børn, så det ville være fuldstændig dumt, at hun skulle starte i en anden vs for 1-2 mdr. Men kommunen plejer nu, at tage hensyn til det. Nu får vi af se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.