Min Oddervogn knirker... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.049 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2009

CamiRon

Ja som overskriften siger så knirker min Oddervogn. Den er ½ år gammel, står altid inde, bliver passet på osv. Men den knirker og knager som om den var 15 år gammel.

Er det normalt for Odder? Eller bør jeg klage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Har i prøvet at smøre den i alle bevægelige led?

Anmeld

3. december 2009

CamiRon

Ne jeg har ikk smurt den for ville jo egentlig ikke mene det burde være nødvendigt når den er så ny?! Men måske skulle jeg prøve...

Anmeld

3. december 2009

SaNiNa

Vi har en emmaljunga og den knirkede osse helt vild og vi tog ud i butikken og fortalte som det var og den blev sendt til rep med det samme vi har det nye uniq stel og det første stel af dem var der noge små fejl på nu har vi fået det lavet (næsten helt nyt stel) og det kører super igen.

hvis i osse har et af de der nye stel fra odder kan det jo være det osse har en "mandagsfejl"

Anmeld

3. december 2009

vatten

Jeg fik vist anbefalet at smøre min vogn hver tredje måned med syrefri olie. Det var godt nok ikke en Odder, men når man bruger dem hver dag, så skal de smøres engang imellem, ligesom cykler

Anmeld

3. december 2009

Sjl-msl-Mkl

CamiRon skriver:

Ne jeg har ikk smurt den for ville jo egentlig ikke mene det burde være nødvendigt når den er så ny?! Men måske skulle jeg prøve...

Det kan jo ske at de ikke har smurt den i butikken. Altså når den bliver brugt så meget som gør, det er jo trods alt en barnevogn, kan det jo ske at vognen kommer til og knirke... Olien findes jo ikke for evigt derpå..

Anmeld

3. december 2009

netdaddy

Den skal da bare retur til butikken og så må de få udbedret det - der er jo 2 års reklamationsret...

Anmeld

3. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
CamiRon skriver:

Det syntes jeg helt bestemt. Hjulet til vores emmeljunga virkede ligepludselig ikke efter max to måneder, tog det så med op i butikken og fik en lidt lang næse da det bare var fordi at det manglede lidt olie Havde ellers sagt til dem at den kun var 2 måneder og det kunne da i hvert fald ikke passe at der allerede skulle være problemer, men vupti så havde manden fixet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.