hved ikke ud eller ind hva jeg skal gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2008

H+S Skjolgborg.

Det er omkring min datter......

Jeg føler hun har det skidt med det her samvær hendes fra farmor og jeg har..
Jeg skal prøve af forklar...
det ligger sådan af jeg jo gik ned sidste år med dep.stress og angst og kommunen sagde pga hendes fras job og jeg var syg hun skulle bo pt hos farmor..det gjorede hun så indtil juli 07..
hvor hun så var en uge hos mig lige uge og ulige uge hos fra eller det ville sige hun er hos farmor fra lige søndag til ulige onsdag morgen hvor hendes fra henter hende og køre hende i vuggestuen også hente og har han hende til ulige søndag hvor han kommer her med hende og jeg har hende hele lige uge...
det der er i det er siden okt-nov har hun været mere og mere mor glad ked og sparker når vi aflever hende..
det skal siges af hendes fra har siden okt mdr haft min veninde boeden /hendes adresse der kommer og går som jeg siger og de har kort været kæreste i 3 mdr og løget meget for mig derefter blev han kærester med hendes veninde som også er hans underbor..så victoria kom nået omkring og efter samtalen med min veninde i lørdags fat jeg frem til en masse de er ikke meget hos hendes far men dog siger min veninde han altid fra onsdag til søndag sover i sin bolig med hende...
Jeg er begyndt af tro victoria blever mere og mere forvirre ikke kun pga af de piger,børn mennesker men også det med hun er de dag hos farmor så hos far så hos mig + vuggestuen - hun er der ikke mandag og tirsdag i ulige uger..
Jeg syntes så sidste uge her var mega hårt hun stor tude alle dagen jeg gik fra hende i vuggestuen det skal sigers det gjorede hun også sidste gange jeg havde hende i den uge så det er nu 14 dage det er stået på i lige uger..nååå men i torsdag var det mega slem hun sparke niv osv pædagogen og hun prøve af holde hende da jeg gik nej hun græd jeg var tæt på af sig nej vi holder fri så..men dog hente jeg hende så tideliger..I søndags skulle vi jo så aflever hende skal siges jeg snakke meget godt med hendes farmor hun havde også lave boller,kage,kagge og dække pænt op til os da steen og jeg kom med hende vi hygge og snakke selvom steen og jeg endelig ikke havde tiden men tog også den da vi endelig skulle hente min søn benjamin hos sin far da han var på weekende der fra i torsdags af også skulle vi tre eller ned til steens søster og gill med familien..Vi hygge så der i 1½ time ca også skulle vi køre kl var vel 17.45 tro jeg jeg gav victoria et knus og sagde jeg elsker dig skat og vi ses på søndag og bangggggggg hun græd og holde fast i mig ville ikke slippe farmor måtte hjælp mig og fik hende da over til sig og vi kørt jeg kunne høre hende da vi satte os ind i bilen også begynde jeg da vi kørte af græde:Havde meste lyst til af beholde hende/tag hende med igen..
Dog ville jeg lige siger tro helt sikkert hendes farmor er god hved hende og jeg holder mega meget af hende.Men jeg hved også hun er min datter mor og hendes far tro jeg sikekrt også han er god mod sin datter.Hva jeg har set..
Men jeg er bange for han lader ansvar gå mere til andre hvis han ikke er alene med hende..

Jeg har snakke med min sagsbehandler d.8/4 da vi holde møde her hjemme og vi skal til af havde en hjemmehosos i dog kun 3 mdr hun var her også med til møde her hjemme.
Hun kommer første gange i morgen kl:16.00.Men det er mere pga alt det der sket med min søn sidste år + jeg fortalte dem til møde omkring victoria og det her samvær.Som jeg har skreve her til jer piger..Deres ord var det er 4 rammer victoria har og det er skidt for hende og det må vi tale mere om og hente oplysninger fra vuggestuen ville sagsbehandleren meget gerne havde og især den uge hun ikke er hos mig hva vuggestuens meningen er hvordan victoria er den uge osv..

jeg har talt med dem i vuggestuen også omkring det og de siger hun er en aktiv næsten altid glad pige dog bider hun af og til hvis de andre børn ikke gider nusse,kramme især..eller slå hende skubber hende..
Dog kan de godt forstå mig og giver de mig ret..Hun har mange rammer...
men ellers kun positiv ting fra deres side af

Udover det har jeg en mega god støttekontakt person jeg ser hver 7-14 dagen og haft hende siden nov...Hun siger meget det sammen og jeg skal havde hende de dag hendes far ikke kan eller en anden løsningen..
Men er det forkert af mig ??

Så har jeg talt med to-tre veninde om det de siger enten farmor har hende hele ugen og han kommer der og ser hende eller også tager hende med nogle timer men af hun kun sover hos farmor og vil han sove med hende skal det være hos farmor f.eks eller han kun har hende onsdag til søndag i den ulige uge og de kun sover hos hos ham og ikke alle mulige stede flere gange på en dag tag til andre mennesker.Men har nogle mere rolig dag hos ham..

Hva ville i/du gør i mit sted.hvad har jeg retten til af gør og sig og hvor meget ville stastamte eller hva det hedder sige/gør..

mange råd kan være gode...så hjælp mig...
er også bange for det ender med jeg mister hende til hendes far..
skal siges hun bor her med adressen...
mvh henriette som er mega ked i dag savner min datter og tænker meget hva jeg skal gør hva er det bedste for min datter ikke for mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

H+S Skjolgborg.

alt det der fra er = far... meget undskyld alle mine stavefejl..

Anmeld

23. april 2008

MUTT3

Jeg sys du skal kontakte mødrehjælpen og/eller foreningen far, de har helt styr over den slags siturationer.

Anmeld

23. april 2008

Doktor Doolittle

Kære Henriette

Jeg forstår godt du er ked :(
Jeg synes også det lyder lidt forvirrende for Victoria. Hvis du kan tale med hendes far, skulle du måske fortælle ham, hvordan du har det med det. Hvis Victoria alligevel er hos farmor halvdelen af den uge, hendes far har hende, ville jeg da synes det ville være rimeligt at du havde hende måske 10 dage og de sidste 4 dage var hun så fast enten hos hendes far eller hos hendes farmor, det andet lyder lidt for forvirrende for mig.

Men jeg kender ikke reglerne eller hvordan I har aftalt at I deler 50/50. Meget har måske også ændret sig nu hvor du har det bedre.

Jeg sender dig i hvert fald en kæmpe krammer (H) og så lige et stort knus (H) og håber, I finder ud af det hele til Victorias bedste.

Anmeld

23. april 2008

H+S Skjolgborg.

tak for dit søde svar...
ja jeg overvejer også af snakke med ham og få ham overtalt til han kan hente hende onsdag fra vuggestuen og vi så henter hende søndag...
det syntes jeg ville være pt det bedste for victoria..tænker jeg og det må sku være hans ansvar af victoria ser sin farmor og den familie der ikke min mere..
nu må vi se..
knus fra henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.