Vedr. verdens nemmeste chokolade kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.046 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er den god at bruge som bunde? Og den opskrift der ligger herinde, fylder den en hel bradepande???Jeg har fået req på 2 kager, der skal være CHOKO PÅ CHOKO, så lurer på verdens nemmeste chokoladekage som bund, skildpadde creme og ananascreme, for at bryde den, bare en anelse Men er det en god en at bruge som bund? eller hvad skal man ellers bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

N&J

Zafir skriver:

Er den god at bruge som bunde? Og den opskrift der ligger herinde, fylder den en hel bradepande???Jeg har fået req på 2 kager, der skal være CHOKO PÅ CHOKO, så lurer på verdens nemmeste chokoladekage som bund, skildpadde creme og ananascreme, for at bryde den, bare en anelse Men er det en god en at bruge som bund? eller hvad skal man ellers bruge?

Uhh Zafir.. altså når du har lavet den og har lidt tid, gider du så ikke sende den samlet opskrift på den kage, den lyder godt nok dejlig.. mums mums  

Anmeld

3. december 2009

Moderator

NikitasMoar skriver:

Uhh Zafir.. altså når du har lavet den og har lidt tid, gider du så ikke sende den samlet opskrift på den kage, den lyder godt nok dejlig.. mums mums  

Jeg ligger jo altid trin for trin galleri. Skal nok skrive hvad jeg kommer i.

Anmeld

3. december 2009

N&J

Zafir skriver:

Jeg ligger jo altid trin for trin galleri. Skal nok skrive hvad jeg kommer i.

Yeah!!!! glæder mig allerede.. 

Anmeld

3. december 2009

Moderator

NikitasMoar skriver:

Yeah!!!! glæder mig allerede.. 

NU skal jeg jo bare finde ud af, hva for en chokoladekage jeg skal bruge til bunde

Anmeld

3. december 2009

N&J

Zafir skriver:

NU skal jeg jo bare finde ud af, hva for en chokoladekage jeg skal bruge til bunde

Ja til det er jeg ikke rigtig til nogen hjælp.. god jagt

Anmeld

3. december 2009

mariamiss6

jeg har hørt at mudcake skulle vær egod som bunde vidst

Anmeld

3. december 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

jeg har hørt at mudcake skulle vær egod som bunde vidst

Mud cake??? Er det også chokokage? Eller... mmm...

Det skal være en der er nem, ligesom den der kærnemælkskage jeg plejer at lave Men jeg gider ikke bare putte kakao i den.

Anmeld

3. december 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Mud cake??? Er det også chokokage? Eller... mmm...

Det skal være en der er nem, ligesom den der kærnemælkskage jeg plejer at lave Men jeg gider ikke bare putte kakao i den.

finder den lige, mener da det er en chokoladekage...

Anmeld

3. december 2009

mariamiss6

http://www.kageportalen.dk/index.php?option=com_ri cettario&func=detail&Itemid=10066&id=5 link til mudcake, dog ikke den her på, men det er den samme kage, synes bare denne var lettere at læse

https://www.baby.dk/debat/22541pi1/kageklubben/kun- til-opskrifter.aspx verdens nemmeste bunde, her fra, kræver dog at du "bare" tilsætter kakao for at få det til choko....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.