Svinefars...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2009

LotteN

Så har vi fået fryseren fyldt op med en halv gris i svinefars...

Så nu mangler jeg noget inspiration til opskrifter med svinfars - skriv endelig hvad I har af ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Lone Jakobsen

nej hvor lækkert jamen sådan lige hurtigt vil jeg sige farseret porre, farseret blomkål, forloren hare

Anmeld

3. december 2009

vatten

Vi elsker frikedeller og farsbrød med peberfrugter i

Anmeld

3. december 2009

LotteN

nutche skriver:

nej hvor lækkert jamen sådan lige hurtigt vil jeg sige farseret porre, farseret blomkål, forloren hare

Ja, skøønt man har en veninde, hvis far sælger gris - bortset fra man hurtigt bliver træt af det, når det er det samme man laver

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

Ja, skøønt man har en veninde, hvis far sælger gris - bortset fra man hurtigt bliver træt af det, når det er det samme man laver

ja det kender jeg godt....men ellers bruger jeg det faktisk ofte i stedet for oksekød fx. i kødsauce eller lasagne.

ku nu godt bruge et godt tilbud på kød det sidste jeg blev tilbudt var en halv ko.... men det var lige rigeligt

Anmeld

3. december 2009

LotteN

nutche skriver:

ja det kender jeg godt....men ellers bruger jeg det faktisk ofte i stedet for oksekød fx. i kødsauce eller lasagne.

ku nu godt bruge et godt tilbud på kød det sidste jeg blev tilbudt var en halv ko.... men det var lige rigeligt

mener vi gav lige omkring 700 for en halv gris(omkring 40 kg) 18 kr pr kg ca!

vi valgte så bare og få det lavet til fars størstedelen af det... sig til, så kan jeg nok godt skaffe det

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

mener vi gav lige omkring 700 for en halv gris(omkring 40 kg) 18 kr pr kg ca!

vi valgte så bare og få det lavet til fars størstedelen af det... sig til, så kan jeg nok godt skaffe det

jamen TIl kan jo se at du faktisk bor ganske tæt på

Anmeld

3. december 2009

LotteN

nutche skriver:

jamen TIl kan jo se at du faktisk bor ganske tæt på

hehe.... jeg skal lige forhøre mig... Ja, jeg bor i viborg, men "grisen" er i kjellerup.

Men vi har næsten lige fået gris, så det er ikke sikkert de skal have ordnet nu, men spørger lige

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

hehe.... jeg skal lige forhøre mig... Ja, jeg bor i viborg, men "grisen" er i kjellerup.

Men vi har næsten lige fået gris, så det er ikke sikkert de skal have ordnet nu, men spørger lige

he he... det haster såmænd heller ikke. men du kan da bare sige til ved lejlighed.

det sidste vi fik tilbudt var oksekød til 50kr pr. kilo....og det er lige dyrt nok når det meste er fars.

Anmeld

3. december 2009

N&J

Krebinetter og karbonader, og selvom jeg aldrig kan huske hvilken en det er der er med rasp og hvilken en der er med mel, så smager de begge dejligt.. 

Græsk farsbrød.. uhm feta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.