25+3:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Valle81

Så fik jeg taget nyt billede af den struttende mave har til morgen:0)

Er idag 25+3 og vægt siger -3 kilo:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvor er den fin...

Anmeld

3. december 2009

Valle81

karina22 skriver:

hvor er den fin...

Tak, og i lige måde:0) Sikke smukt din mave strutter:0)

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Valle81 skriver:

Tak, og i lige måde:0) Sikke smukt din mave strutter:0)

mange tak..jeg venter en lille dreng, ved du hva du venter??

jeg gætter på at der gemmer sig en lille prinsesse..

Anmeld

3. december 2009

Valle81

karina22 skriver:

mange tak..jeg venter en lille dreng, ved du hva du venter??

jeg gætter på at der gemmer sig en lille prinsesse..

He he he, der er du snydt:0) Jeg har en prinsesse Asta Emilie på snart 6 derhjemme, men denne gang venter vi os en dreng. En lille Anton til 15/3-2010:0) Har og den skønneste bonussøn Sebastian på snart 4 år

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Valle81 skriver:

He he he, der er du snydt:0) Jeg har en prinsesse Asta Emilie på snart 6 derhjemme, men denne gang venter vi os en dreng. En lille Anton til 15/3-2010:0) Har og den skønneste bonussøn Sebastian på snart 4 år

ja, det gjorde jeg da, hi hi..

så er i godt blandet med køn, det bliver da dejligt med en lille ny mere.

jeg har en lille dreng på 1½ år, vi glæder os rigtig meget til at der kommer en lille mere. det er jo så dejlig nemt med en dreng mere, så har vi jo det hele. vi skal bare have en barnevogn mere.

Anmeld

3. december 2009

Valle81

karina22 skriver:

ja, det gjorde jeg da, hi hi..

så er i godt blandet med køn, det bliver da dejligt med en lille ny mere.

jeg har en lille dreng på 1½ år, vi glæder os rigtig meget til at der kommer en lille mere. det er jo så dejlig nemt med en dreng mere, så har vi jo det hele. vi skal bare have en barnevogn mere.

Ja det må man sige:0) Rent praktisk så ærger jeg mig også over at vi ikke skal have ne pige. Alt det tøj jeg har fra Asta, som ikke skal genbruges. Prøver at sælge det, men tøj er bare ikke så let at afsætte igen, da børnetøj jo efterhånden er "så" billigt:0)

Vi har ikke rigtig noget fra min Sebastian af, jo lidt legesager, men tøj har vi intet af, så vi skal have købt tøj fra bunden. Men ellers har vi barnevogn, seng og alt det andet udstyr:0)

Glæder mig meget til at prøve at få en dreng, og vi skal have en mere senere, så chancen for en pige mere ligger der stadig:0)

Christina

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Valle81 skriver:

Ja det må man sige:0) Rent praktisk så ærger jeg mig også over at vi ikke skal have ne pige. Alt det tøj jeg har fra Asta, som ikke skal genbruges. Prøver at sælge det, men tøj er bare ikke så let at afsætte igen, da børnetøj jo efterhånden er "så" billigt:0)

Vi har ikke rigtig noget fra min Sebastian af, jo lidt legesager, men tøj har vi intet af, så vi skal have købt tøj fra bunden. Men ellers har vi barnevogn, seng og alt det andet udstyr:0)

Glæder mig meget til at prøve at få en dreng, og vi skal have en mere senere, så chancen for en pige mere ligger der stadig:0)

Christina

så kan det være i bare skal gemme det og se om i får en pige mere. vi har også barnevogn, men nu nichlas kun 19 mdr når han kommer, så de skal jo have en hver..

det er rigtig svært at få det solgt.. så skal man sælge hele sække til billig penge..

Anmeld

3. december 2009

Valle81

karina22 skriver:

så kan det være i bare skal gemme det og se om i får en pige mere. vi har også barnevogn, men nu nichlas kun 19 mdr når han kommer, så de skal jo have en hver..

det er rigtig svært at få det solgt.. så skal man sælge hele sække til billig penge..

Ja i bliver nødt til at have to vogne:0) Det bliver da også helt fantastisk. To skønne børn ligge der i hver sin vogn:0) Glæder mig så meget til at skulle trille igen, det er længe siden Asta var så lille:0)Hun går jo i skole, tiden går alt for stærkt:0)

Ja sælge sække til ingen penge, det bare så svært følelsesmæssigt, for synes det ligger så mange følelser i tøjet:0)

Hvis det ikke bliver solgt, så bliver det også gemt:0)

Knus

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Valle81 skriver:

Ja i bliver nødt til at have to vogne:0) Det bliver da også helt fantastisk. To skønne børn ligge der i hver sin vogn:0) Glæder mig så meget til at skulle trille igen, det er længe siden Asta var så lille:0)Hun går jo i skole, tiden går alt for stærkt:0)

Ja sælge sække til ingen penge, det bare så svært følelsesmæssigt, for synes det ligger så mange følelser i tøjet:0)

Hvis det ikke bliver solgt, så bliver det også gemt:0)

Knus

ja det bliver bare så dejligt.. vi glæder os også rigtig meget.

du har ret, tidn flyver bare afsted..

ja jeg vil heller ikke ku sælge det, men man kan jo ligeså godt lade andre få glæde af det, end af have det liggende og flyde, men tror også jeg ville have svært ved det til den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.