tumle81 skriver:
Hvor er det bare sødt...
Valdemar elsker også at synge, og kan faktisk mange sange. Han er bare lidt sen i det med udtalen, så det er ikke så meget der er udtalt rent fra hans side. Han taler som et vandfald, og er blevet utrolig god til at formulere tingene, det er bare meget svært for andre at forstå ham. Det er virkelig synd for ham. De er ikke bekymrede i VS endnu, da der kommer mange nye ord og kombinationer...
Vil give dig ret i at det er lige så stort når det er nr 2 som nr 1. og det samme gør sig gældende når det er nr 3. Victor smilede for første gang i sidste uge og jeg var helt færdig... Ringede til Peter for at fortælle nyheden og han grinede bare og sagde at jeg var sød stadig at gå så meget op i det. Nu har Victor også smilet til far og han smeltede 
Åh hvor dejligt, det er såååå stort når man får det første smil:-)
Vi fik at vide igår at man kunne høre på Milas' udtale at han brugte sut. Så nu er det SLUT med den i hverdagen, han har den kun når han er ked/sover nu. Og det er egentlig gået forbavsende godt igår og idag. Han er jo total suttoman og jeg har ikke noget problem med sutten, for tager den jo helt væk omkring 3 års alderen.
Filuca afleverede sine da hun var 2 år og 9 mdr, og hun brugte den også meget. Men man kunne overhovedet ikke høre det på hendes sprog. Milas har problemer med de udtalelser hvor tungen skal op i ganen.
Men det skal nok komme hurtigt, for han taler faktisk fint synes jeg. Idag jeg var ude med skraldespanden stod han i døren og sagde klokkerent "Huha, det er koldt udenfor idag, mor".... Synes hans sprog forbedres uge for uge og han knævrer som et vandfald:-)
Tror ikke du skal være bekymret, sprogets udtalelser skal nok komme :-)
Anmeld