Så har Milas.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Tina2

simpelthen sunget sin første sang, og jeg er sååååå stolt   Det er bestemt ikke mindre når nummer 2 gør det

Han synger med på en del af de sange vi/Filuca synger med ham, men mest endelserne på hver linje

Så igår stillede han sig bare op og sang "Mester Jacob" lige ud af landevejen!!!!  Anede slet ikke han kunne den, så den har han lært af sin DP'er "Mammit" (Majbritt)

Han har jo været lidt sen til at snakke og der er stadig ting han har lidt problemer med at sige, så vi kan forstå det... Men "Mester Jacob" kom helt perfekt

Min lille dreng er ved at blive stor- 2½ år idag, jeg synes sgu det er vildt!

Måtte bare lige fortælle det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

lene

ja det er vildt som tiden går og nej det er ikke mindre specielt af at det er nr 2, clara synger også

tillykke med de 2½

knus Lene

Anmeld

3. december 2009

Annette

Sådan, han er en knag den bette fyr :0)
Han er snart klar til en gang singstar, ggg

Knus Annette

Anmeld

3. december 2009

Susan1978

nårhhhh

så det vist godt på facebook, men glemte at kommentere .

Han er dygtig.

Emil er også glad for at synge og vil have vi skal synge en sang for ham når han er lagt i sin seng og det gør vi, for så lægger han sig ned bagefter og hygger sig med sin byggemand bob figur og byggemand bob kat.

igår ville han have jeg skulle synge se den lille katte killing mens han hoppede rund med den der blå plastik kat.

Emil kan ikke helt synge Mester Jacob sangen.. men tror ikke det var længe... han version lyder sådan her..

Mester jacob mester jacob sover du, edderkop edderkop sover du.. haha ..  så det er vist en god blanding... 

Anmeld

8. december 2009

tumle81

Hvor er det bare sødt...

Valdemar elsker også at synge, og kan faktisk mange sange. Han er bare lidt sen i det med udtalen, så det er ikke så meget der er udtalt rent fra hans side. Han taler som et vandfald, og er blevet utrolig god til at formulere tingene, det er bare meget svært for andre at forstå ham. Det er virkelig synd for ham. De er ikke bekymrede i VS endnu, da der kommer mange nye ord og kombinationer...

Vil give dig ret i at det er lige så stort når det er nr 2 som nr 1. og det samme gør sig gældende når det er nr 3. Victor smilede for første gang i sidste uge og jeg var helt færdig... Ringede til Peter for at fortælle nyheden og han grinede bare og sagde at jeg var sød stadig at gå så meget op i det. Nu har Victor også smilet til far og han smeltede

Anmeld

9. december 2009

Tina2

tumle81 skriver:

Hvor er det bare sødt...

Valdemar elsker også at synge, og kan faktisk mange sange. Han er bare lidt sen i det med udtalen, så det er ikke så meget der er udtalt rent fra hans side. Han taler som et vandfald, og er blevet utrolig god til at formulere tingene, det er bare meget svært for andre at forstå ham. Det er virkelig synd for ham. De er ikke bekymrede i VS endnu, da der kommer mange nye ord og kombinationer...

Vil give dig ret i at det er lige så stort når det er nr 2 som nr 1. og det samme gør sig gældende når det er nr 3. Victor smilede for første gang i sidste uge og jeg var helt færdig... Ringede til Peter for at fortælle nyheden og han grinede bare og sagde at jeg var sød stadig at gå så meget op i det. Nu har Victor også smilet til far og han smeltede

Åh hvor dejligt, det er såååå stort når man får det første smil:-)

Vi fik at vide igår at man kunne høre på Milas' udtale at han brugte sut. Så nu er det SLUT med den i hverdagen, han har den kun når han er ked/sover nu. Og det er egentlig gået forbavsende godt igår og idag. Han er jo total suttoman og jeg har ikke noget problem med sutten, for tager den jo helt væk omkring 3 års alderen.

Filuca afleverede sine da hun var 2 år og 9 mdr, og hun brugte den også meget. Men man kunne overhovedet ikke høre det på hendes sprog. Milas har problemer med de udtalelser hvor tungen skal op i ganen.

Men det skal nok komme hurtigt, for han taler faktisk fint synes jeg. Idag jeg var ude med skraldespanden stod han i døren og sagde klokkerent "Huha, det er koldt udenfor idag, mor".... Synes hans sprog forbedres uge for uge og han knævrer som et vandfald:-)

Tror ikke du skal være bekymret, sprogets udtalelser skal nok komme :-)

Anmeld

13. december 2009

Avi

Nårh hvor dejligtJeg tror nu ikke at han var så sent igen han er jo en dreng de er jo ikke så hurtige....

Anmeld

13. december 2009

Fines mor

Her prøver vi at få Isabella til at holde op med at synge;-))) Hun begynder kl. 6 hver morgen, og stopper først når hun sover.

Men det må da være et tegn på trivsel ;-))

Anmeld

13. december 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Her prøver vi at få Isabella til at holde op med at synge;-))) Hun begynder kl. 6 hver morgen, og stopper først når hun sover.

Men det må da være et tegn på trivsel ;-))

He he, ja det er som Filuca.... Synger dagen lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.