Skal vi læse en bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Slettet

Jeg synes den her bog er rigtig god:

http://www.skriveforlaget.dk/forunderligefamilier/front.html

Den handler om hvor forskellige familier kan være og om at det er helt i orden, det vigtigste er at man har det godt

Jeg synes det er en bog man kan læse med sine børn lige meget om man lever i en kernefamilie eller en anden slags familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

dorthemus

Swips.. skriver:

Jeg synes den her bog er rigtig god:

http://www.skriveforlaget.dk/forunderligefamilier/front.html

Den handler om hvor forskellige familier kan være og om at det er helt i orden, det vigtigste er at man har det godt

Jeg synes det er en bog man kan læse med sine børn lige meget om man lever i en kernefamilie eller en anden slags familie

Den har jeg faktisk set inde på Stork Kliniks hjemmeside. Der er også et kapitel om et donorbarn så det er jo ret relevant for mig og mit barn

Anmeld

2. december 2009

Slettet

dorthemus skriver:

Den har jeg faktisk set inde på Stork Kliniks hjemmeside. Der er også et kapitel om et donorbarn så det er jo ret relevant for mig og mit barn

Det var også der jeg fandt den

Jamen der er donorbarn, barn med en forælder som er død, adoptivbarn, barn af et lesbisk par, tvillinger i kernefamilie osv. Den er rigtig god og fortalt på en fin måde med masser af billeder, min datter synes i hvert fald at den er god at læse

Anmeld

2. december 2009

dorthemus

Swips.. skriver:

Det var også der jeg fandt den

Jamen der er donorbarn, barn med en forælder som er død, adoptivbarn, barn af et lesbisk par, tvillinger i kernefamilie osv. Den er rigtig god og fortalt på en fin måde med masser af billeder, min datter synes i hvert fald at den er god at læse

Så ryger den også på ønskelisten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.