Uge 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Maise

34+4. Lillepigen eller fedelis som jeg kalder hende blev scannet til 2900 for en uge siden, så hun vejer ca 3200 idag - puha. Godt jeg bliver sat igang lidt før. Dog ingen strækmærker - endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mira0911

Skøn mave du har dig der...

Anmeld

2. december 2009

Maise

MoarJ skriver:

Skøn mave du har dig der...

JA den er ihverfald stor, og tak

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Maise skriver:

JA den er ihverfald stor, og tak

Ja det må man sige den er...

Anmeld

2. december 2009

SaNiNa

Nøjh en lækker mavse den sider bare så super flot og slet igen mærker.

Anmeld

2. december 2009

Maise

Sanne og Nicklas skriver:

Nøjh en lækker mavse den sider bare så super flot og slet igen mærker.

tusind tak, ja den sidder bare som en kæmpe kugle midt på maven, håber jeg slipper for mærkerne, bliver sat igang et par uger før tid fordi hun er så stor, så man har jo lov at håbe på der ikke rigtig når at komme noget inden for de næste  3 ugers tid

Anmeld

11. december 2009

matryoshka

Sikke en flot mave du har! og så pæn hud også!! heh, det lyder måske mærkeligt, men har selv en masse pigmentfejl, så går og drømmer om smuk 'ren' hud som du har.   

Anmeld

12. december 2009

Maise

MajaPiraya skriver:

Sikke en flot mave du har! og så pæn hud også!! heh, det lyder måske mærkeligt, men har selv en masse pigmentfejl, så går og drømmer om smuk 'ren' hud som du har.   

Tak tak, ja jeg er bare super heldig indtil videre synes jeg.

Har bare ingen mærker fået og skal sættes igang om 16 dage, så jeg krydser fingre. Min mor havde ingen strækmærker heller da hun ventede mig. Så håber ikke det ender i kejsersnit når man nu har undgået strækmærkerne. Min svigerinde fik også pigmentændringer i huden og hun fik dem i ansigtet. Det er heldigvis væk nu. Er dine kommet pga. graviditeten eller havde du dem i forvejen ?

Anmeld

23. december 2009

Mor til matilde og gustav

Maise skriver:

34+4. Lillepigen eller fedelis som jeg kalder hende blev scannet til 2900 for en uge siden, så hun vejer ca 3200 idag - puha. Godt jeg bliver sat igang lidt før. Dog ingen strækmærker - endnu

super flot mave og skønt du ikke har fået nogle strækmærker;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.