21+3 uger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Snuffler25

Min mave

Venter en dreng og er her 21+3 uger henne.

Første gang jeg viser min mave frem sådan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mira0911

Flot mave... :O)

Anmeld

2. december 2009

Snuffler25

MoarJ skriver:

Flot mave... :O)

årh, det var sødt af dig at sige... man er jo lidt genert og jeg kan godt være lidt usikker på om den er stor eller lille og alt det der.. så tak for din kommentar

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Snuffler25 skriver:

årh, det var sødt af dig at sige... man er jo lidt genert og jeg kan godt være lidt usikker på om den er stor eller lille og alt det der.. så tak for din kommentar

Var så lidt... Du skal slet ikke være genert...

Jeg synes ikke din mave er stor.. Den er som den skal være...

Anmeld

2. december 2009

baby2010

EJ OK DEN ER DA VILDT SØD DIN MAVE!!! Hvad i alverden er du bekymret over  Tillykke med den flotte mave, den er da lige præcis som den skal være

Anmeld

3. december 2009

Snuffler25

baby2010 skriver:

EJ OK DEN ER DA VILDT SØD DIN MAVE!!! Hvad i alverden er du bekymret over  Tillykke med den flotte mave, den er da lige præcis som den skal være

Anmeld

3. december 2009

N&J

En rigtig fin mave.. og det er jo også nu det begynder at gå stærkt.. har han sparket dig endnu eller har du endnu den dejlige oplevelse til gode.. 

Anmeld

6. december 2009

Snuffler25

NikitasMoar skriver:

En rigtig fin mave.. og det er jo også nu det begynder at gå stærkt.. har han sparket dig endnu eller har du endnu den dejlige oplevelse til gode.. 

Jaa jeg mærker ham hver dag! Det føles lidt som om jeg mærker når han vender sig og sådan noget Men forleden tror jeg, at jeg mærkede det første rigtige spark og det var sjovt Fik sådan et lille "slag" spark i højre side *ss*

Men ellers mærker jeg ham flere gange i løbet af dagen, det den dejligste følelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.