Nogen der har prøvet en medicinsk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.374 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Marco2

Hej piger.

Jeg aborterede desværre i 8+6. Ved scanningen kunne de se at hjertet var holdt op med at slå siden scanningen en uge før.

De havde enormt travlt på Skejby til en udskrabning, og kunne ikke sige hvornår jeg kunne komme til. Jeg ville bare have det overstået, så jeg valgte den medicinske abort. 

Men når man skal have/tage sådan én, er man jo lidt sin egen. Fik bare nogle piller og en folder med hjem, og så skulle jeg selv ordne det hjemme. 

Så mit spørgsmål til Jer, der ligeledes har "valgt" denne metode - hvor længe efter bløder man?

Det er nu 14 dage siden jeg lagde pillerne op, og jeg bløder stadig. Idag har endda været ekstra slem, hvor der er kommet meget blod og nogle meget store "klatter" (undskyld udtrykket)

Synes det er øv at gå og blive ved med at bløde, for det minder jo hele tiden én om at noget er gået galt, og at alt ikke er helt som det skal være.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

nynne-l

jeg har været det samme igemmen og blødte i næsten 2 måneder efter men den sidste uge var det bare sådan noget brundt/mørkerødt kladt ting

Anmeld

2. december 2009

karina1980

jeg blødte 3 uger efter

Anmeld

2. december 2009

ekzunz

Har du ikke været til kontrol hos lægen? Det er normalt at bløde 2-3 uger efter, men hvis det er ved at være 14 dage siden, så burde blødningen vel aftage.

Hvis du ikke har været til kontrol endnu, så er det nok på tide, og hvis du ellers føler at noget ikke er som det skal være, så ville jeg nok også lige ringe og få en tid til kontrol.

Anmeld

2. december 2009

Mette-Marie

Jeg blødte i en uge. Jeg fik tid hos min gynækolog til 3 kontrolscanninger, så de var sikre på at alt var kommet ud.

Anmeld

2. december 2009

LinLin

Jeg "fik" lagt stikpiller op i lørdags og skal til tjek fredag morgen for at se om det hele er kommet ud... Hvis ikke vil de vist lave en udskrabning (var altså ikke i stand til at høre 100 % efter...) Håber jeg slipper!

Anmeld

3. december 2009

LISBETH:-)

Jeg blødte meget lidt i en uge og skulle så til kontrol, hvor de kunne se at det hele ikke var kommet ud, så jeg endte med at blive akut indlagt til udskrabning.

Synes det lyder mærkeligt at du ikke har fået en dato hvor du skal komme og tjekkes.

Jeg ville til hver en tid vælge udskrabning frem for kemisk abort. Synes det er "nemmere" når det hele er overstået - altså fysisk - på en dag, end man skal gå og bløde i lang tid, og være i tvivl om, om det hele er kommet ud!

Lisbeth

Anmeld

3. december 2009

Marco2

Tak for svar.

Har nu ringet derud, og jeg skal møde til tjek idag kl. 12.00. Så må vi se hvad de siger.

Jeg har prøvet både medicinsk abort og udskrabning. Og vil også til hver en tid vælge udskrabningen. Havde ikke drømt om at dette skulle blive på den her måde. Det stod der ikke noget om i folderen....

AG

Anmeld

3. december 2009

LISBETH:-)

Marco2 skriver:

Tak for svar.

Har nu ringet derud, og jeg skal møde til tjek idag kl. 12.00. Så må vi se hvad de siger.

Jeg har prøvet både medicinsk abort og udskrabning. Og vil også til hver en tid vælge udskrabningen. Havde ikke drømt om at dette skulle blive på den her måde. Det stod der ikke noget om i folderen....

AG

Håber for dig, at det hele er kommet ud!!!! Og at du ALDRIG kommer til at skulle tage valget igen :-)

Mange tanker fra en der har været der rigtig mange gange selv, og ved hvor hårdt det er, men også at det bliver bedre

Lisbeth der har mistet 4 gange

Anmeld

3. december 2009

Marco2

Ja så har jeg været derude, og der sidder stadig noget snask.

Jeg skal så selv vurdere over weekenden om blødningen aftager for ellers skal jeg ha' en udskrabning. Årh hvor er jeg træt af det. Det skal bare være ovre nu, så man kan komme videre...

Og skulle jeg nogensinde komme til at stå i situationen igen, vælger jeg ALDRIG denne metode igen. Det er da noget af det værste jeg nogensinde har været ude for.

AG - træt af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.