Yabbbbber daaaabbberrrr dduuuuuuuuu. Mere Glæde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Klumpe-dumpe

Imorges blev jeg ringet op af en dame. (enten fra kommunen eller pladsanvisningen, fangede jeg ikke lige)

Og ved I hvad, Malucca HAR fået en dobbel dp.-plads fra 1. jan.

Dp´ern er uddannet sygeplejeske og har arbejdet i en årrække på børneafd. og neonaltalafdelingen.

Hun har siden, hun er startet som dpér haft dobbelpladser og arbejdet med FTF, og div. senfølger.

Lige nu, har hun 2 store børn, som skal starte i børnehave henover foråret. -Og når de skal starte, skal det tages op om hun skal ha´en baby eller store selvhjælpende børn. afhængig af hvordan Malucca er til den tid.

Selvom pladsen ligger i modsatte retning af vores hjem og mit job, synes jeg bare ikke jeg kunne sige nej tak, da det virkelig lyder til at være PLADSEN for Maluski.

Nåh nu vil snotsnablen putte sig sammen med  bøtten og tage en morfar.

HyggeHej fra syge sengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Ida.

WOW hvor FANTASTISK!! Det lyder bare som drømme DP'eren for Malucca og mor KÆMPEstort tillykke!! Kan sgi godt forstå, at du er glad!

Og god bedring til de syge

/Ida

Anmeld

2. december 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Imorges blev jeg ringet op af en dame. (enten fra kommunen eller pladsanvisningen, fangede jeg ikke lige)

Og ved I hvad, Malucca HAR fået en dobbel dp.-plads fra 1. jan.

Dp´ern er uddannet sygeplejeske og har arbejdet i en årrække på børneafd. og neonaltalafdelingen.

Hun har siden, hun er startet som dpér haft dobbelpladser og arbejdet med FTF, og div. senfølger.

Lige nu, har hun 2 store børn, som skal starte i børnehave henover foråret. -Og når de skal starte, skal det tages op om hun skal ha´en baby eller store selvhjælpende børn. afhængig af hvordan Malucca er til den tid.

Selvom pladsen ligger i modsatte retning af vores hjem og mit job, synes jeg bare ikke jeg kunne sige nej tak, da det virkelig lyder til at være PLADSEN for Maluski.

Nåh nu vil snotsnablen putte sig sammen med  bøtten og tage en morfar.

HyggeHej fra syge sengene.

Nej hvor fedt!!!
Og med den baggrund er Malucca da 100% i gode hænder!

Anmeld

2. december 2009

anna-jonas

Lykken og heldet tilsmiler jer lige for tiden......................og hvor er det skønt at høre. Det lyder som det helt rigtige for lille prutten................for så ved hun hvad hun skal tage hensyn til, og hvilke problemer Ftf børn kan have.

Stort tillykke til både dig, Trine, og Malucca.

Knus Mette

Anmeld

2. december 2009

Jules

Ej hvor dejligt! sikke skønt det er på plads

Anmeld

2. december 2009

msax

TILLYKKE - det er da for dejligt at der bliver taget så godt hånd om lille pigen.

Anmeld

2. december 2009

JustAnotherName

Ååh, hvor dejligt, så er DET da på plads. Skønt for Jer.
TILLYKKE MED DET 

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Tak skal I ha´alle sammen, ja jeg blev også meget glad.

Så håber jeg bare dpér er ligeså behagelig/rar, som hendes kompetancer er gode.

Anmeld

2. december 2009

Karo

nej hvor dejligt

Stort tilykke med det

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

nej hvor dejligt

Stort tilykke med det

Tak søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.