Vejedag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2008

ivfmarie

Hej tøser
Skal vi have en ugentlig dag hvor vi skriver på hvor meget vi har smidt?
Jeg ved at vi alle hver især har vores egen faste vejedag - det kan vi jo også fortsætte med, og så skrive resultatet fra uge til uge her på siden?
Var det til at forstå - syns det lød vrøvlet?

Marie - der foreslår onsdagsvejning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Pia.

onsdag er helt fin jeg skriver bare vægten fra Mandag, for det er mandag morgen jeg vejer mig, har en veninder der gør det samme dag, derfor jeg har valgt mandag, men derfor kan vi jo sagtens skrive vægten på om onsdagen...

KNUS PIA - 200g :D

Anmeld

22. april 2008

ivfmarie

Jamen så bestemmier vi to da bare at det bliver onsdag!
Og det betyder jo så at det er i morgen at mit (gen)start skud lyder! Oh ve... jeg har ellers slappet lidt af her i et par uger.
Jeg er jo desværre i den forfærdelige situation at jeg er blevet opereret i foden, og faktisk ikke må bruge den (rigtigt) de næste 2 (TO!!) måneder! Dvs løb,squash og styrketræning som jeg ellers plejer at dyrke som led i kuren bliver lagt på hylden.
Så jeg skal virkelig være forsigtig med hvad jeg spiser for ikke at tage på - suk.

Marie - ondt af mig selv nu

Og tillykke med 200 gr mindre 8D

Anmeld

22. april 2008

Pia.

så er det her med valgt Marie... Onsdag er vores veje dag... er sikker på de andre syntes det er okay...

Øv din stakkel med den fod det kan da godt blive et par lange måneder :( ...
har hevet fat i manden og det er fordi jeg mangler det program og han har lovet at finde det til mig så regner med jeg snart kan åbne det du har sendt til mig...

Og tak med mine 200g er lidt stolt over den alligevel gik den vej efter konfirmation og lidt for meget hygge ...

(H)

Anmeld

22. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er med på onsdag...har dog ikke lige vejet mig i sidste uge, men så må jeg skrive mit mål :D

Anmeld

23. april 2008

SaNiNa

Da det så er Onsdag idag så har jeg lige været på vægten...

Har tabte min 1,5 kg siden mandag :-o helt vildt...

Sanne "skal have klippet 10 cm af:( "

Anmeld

23. april 2008

Lise

Hej med jer,

Jeg prøver atter en gang at tabe mig de forbandede fem kilo ekstra jeg har ift før graviditet + tre ekstra for at blive ekstra smækker, og denne gang skal det fandmer lykkes!!!! >( Det er snart sommer, og som det ser ud pt skal jeg IKKE i nogen bikini!

Men jeg startede seriøst i mandags, så har altså kun været igang i tre dage nu, men det er da blevet til minus 700 gram siden da. Det er da en start :)

Lise - 4,2 kg til delmål

Anmeld

23. april 2008

Pia.

det er da flot... 700 gram på 3 dage, det tegner da meget godt... jeg håber at min vægt er lidt bedre næste gang ;)

Anmeld

23. april 2008

Pia.

SKRIV JERES VÆGT UNDER NYT INDLÆG FØRSTE VEJEDAG D. 23.4.2008

Anmeld

23. april 2008

lonemus

Jeg skal først vejes på fredag, men jeg skriver det bare under vejedag nr 1 alligevel. Håber det er okay.

Glæder mig rigtig meget til vejningen, syntes virkelig jeg kan mærke der er røget noget af :):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.